اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 3 سالن ورزشی همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 3 سالن ورزشی همزمان با دهه فجر
احد پازاج در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و نخبگان جوان استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در بخش توزیع امکانات و زیرساخت‌های ورزشی هشت پروژه تاکنون در استان افتتاح و سه پروژه نیز در دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی افزایش فضاهای ورزشی استان به 223 سالن را یادآور شد و افزود: ساخت و سازهای ورزشی در اردبیل در سال‌های اخیر منجر شده تا سرانه ورزشی استان از چهار صدم به 64 صدم در سال جاری افزایش یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از استقبال مردم از مسابقات و ورزش‌های همگانی خبر داد و گفت: 25 درصد از جمعیت استان در ورزش‌های همگانی مشارکت داشته‌اند که این رقم نشانگر تحقق سند توسعه ورزش استان در برنامه پنجم توسعه است.
این مسئول واگذاری 68 سالن ورزشی به بخش خصوصی را نیز یادآور شد و ابراز داشت: در این راستا نیز ما با رشد خوبی مواجه هستیم که این امر علاوه بر مشارکت دادن مردم در ورزش توانسته است میزان استقبال را نیز افزایش دهد.
پازاج در بخش دیگری از سخنان خود از زیر پوشش قرار دادن 50 هزار ورزشکار در اردبیل خبر داد و افزود: کسب شش سهمیه المپیک و پارالمپیک 2012 لندن توسط ورزشکاران و قهرمانان ما نشانگر وجود استعدادهای نهفته ورزشی در اردبیل است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان داشت: 220 نفر از ورزشکاران ما در سال جاری موفق به حضور در اردوهای تیم ملی شدند که این رقم در مقایسه با سال گذشته از افزایش خوبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: کسب 25 مدال جهانی در قالب تیم‌های ملی و مسابقات جهانی و 500 مدال قهرمانی در سال جاری از افتخارات ورزشی استان اردبیل است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود انوشیروانی، باقری‌جدی، مجید فرزین، جواد آقایی و ایرج معانی و.... را از افتخارات ورزشی نه تنها اردبیل بلکه جهان اعلام کرد.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول