اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند خبر داد

سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی در پروژه‌های شهری بیرجند

خبرگزاری فارس: شهردار بیرجند از تحقق سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی در پروژه‌های شهری بیرجند در سال 90 خبر داد.

سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی در پروژه‌های شهری بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدجواد وحدتی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران به افتتاح بیش از 60 پروژه شهری در مجموعه شهر بیرجند در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم کرده است.

وی به میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در پروژه‌های شهری بیرجند اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذاری‌های مردمی یکی از اهداف این مجموعه در شهر بیرجند است و تاکنون اقدامات زیادی در راستای تحقق این هدف انجام شده است.

شهردار بیرجند افزود: در سال 89 حدود 1.5 میلیارد تومان برای نخستین‌ بار سرمایه‌گذاری مستقیم مردمی در پروژه‌های شهری محقق شده است و در سال 90 نیز با بسترسازی و فراهم‌سازی امور موفق شدیم حدود 40 میلیارد تومان زمینه حضور سرمایه‌گذاری مستقیم مردمی و مشارکت با شهرداری‌ها را فراهم کنیم.

*ارتقای خدمات شهرداری یکی از اهداف این مجموعه است

وحدتی‌فر، ارتقای خدمات شهرداری را دومین هدف مهم این مجموعه عنوان کرد و گفت: این هدف با رقابتی‌ کردن فعالیت‌ها محقق می‌شود.

وی واگذاری امور شهرداری به بخش خصوصی را یکی از اهداف این مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: برای تحقق این هدف تاکنون نگه‌داری پایانه مسافربری، جایگاه‌های CNG، پارکینگ‌های سطح شهر، جمع‌آوری زباله، مدیریت کشتارگاه و مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در بیرجند به بخش خصوصی واگذار شده است.

شهردار بیرجند توسعه حمل و نقل عمومی و اعمال مدیریت شهری در نظام مهندسی را از دیگر اهداف این مجموعه در سطح شهر بیرجند عنوان کرد و گفت: ما در سال‌جاری در راستای توسعه کمی و کیفی سیستم حمل و نقل بیرجند تلاش کرده‌ایم.

وحدتی‌فر ادامه داد: با توجه به پروژه‌های هفته دولت در سال 90 تقریبا 110 پروژه در شهر برای رفاه حال مردم افتتاح شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول