اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه خوی:

حفظ نظام در گرو پشتیبانی از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه خوی گفت: حفظ و دفاع از نظام اسلامی در گرو پشتیبانی از ولایت فقیه محقق می‌شود.

حفظ نظام در گرو پشتیبانی از ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین محمدباقرلو شامگاه روز گذشته در جمع سرگروه‌های طرح صالحین بسیج دانش‌آموزی شهرستان خوی اظهار داشت: باید حافظ انقلاب اسلامی در مقابل انحرافات و جریان‌های همسو با مخالفان و دشمنان نظام باشیم که در زمان حاضر به دلیل نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را بیشتر کرده‌اند.

وی دفاع از ارزش‌ها را در گرو پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه و توکل بر الطاف خداوندی، محکم و استوار قدم برداشتن، ایران اسلامی را از شرق و غرب بی‌نیاز می‌کند که پیشرفت و موفقیت‌های بیش از پیش در زمان حاضر در سایه توجه به شاخص‌های مهم است.

محمدباقرلو با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود تمام معادلات جهانی و منطقه را به هم ریخت تصریح کرد: این انقلاب پرشکوه، نظام‌های سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی را زیر سئوال برده و آنها را دچار چالش جدی کرد.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی تبدیل به قدرتی مهم در منطقه شده است گفت: انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند در سال 57 تثبیت شد و تاکنون با رهبری و مدیریت حضرت امام (ره) و با فداکاری و ایثارگری پیروان ولایت و تدبیر مقام معظم رهبری و الگویی برای سایر کشورهای منطقه شده است و می‌توان گفت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه در سایه همین انقلاب رخ داده است.

وی اضافه کرد: کشاندن کانون مبارزات و فعالیت‌ها به حوزه‌های علمیه از شاخص‌ترین محورهای انقلاب بود و روحانیان و طلبه‌ها نقش مهمی در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کردند.

جانشین فرماندهی سپاه خوی با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه‌های طرح صالحین در این شهرستان خاطرنشان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری و پیاده کردن حلقه‌های طرح صالحین انسان‌های پاک و خداشناس تربیت می‌شوند تا انقلاب که از عاشورا شروع شده و امام (ره) ادامه داده به دست صاحب اصلی امام عصر (عج) برسد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول