اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال انقلابی تونس:

انقلاب‌ مردم مسلمان در ادامه نهضت عاشورا است

خبرگزاری فارس: فعال انقلابی تونس در حرم رضوی گفت: انقلاب‌های‌ مردم مسلمان منطقه در ادامه نهضت عاشورا است و ندای حق‌طلبی حضرت امام حسین (ع) بعد از گذشت 14 قرن حق‌طلبان را به خود فرا می‌خواند.

انقلاب‌ مردم مسلمان در ادامه نهضت عاشورا است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، یاسر محمد عبدالرحمن اظهار داشت: ندای هل من ناصر حضرت سید الشهدا(ع) بعد از هزار و 400 سال مسلمین را بیدار کرده و در جهان اسلام قیامتی برپا کرد که همه استکبار جهانی و اعوان و انصار مزدور و جنایتکار آنان را به لرزه درآورده است.

وی خاطرنشان کرد: مرگ آرمان‌های اتحادیه عرب و استکبار جهانی در پس اسلام‌گرایی ملت‌ها خواهد بود و اگر امروز شاهد حمایت دولت‌های غربی از کشتارهای وحشیانه و ددمنشانه آن‌ها هستیم فقط به خاطر این است که منافع همه‌شان به خطر افتاده است.

این جوان تونسی با اشاره به دیدار جوانان شرکت‌کننده در همایش بیداری اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: مهمترین موضوعی که ایشان به آن تاکید داشتند، حفظ وحدت و حرکت بر مدار اسلام بود و راهنمایی‌های پدرانه ایشان افق‌های دیگری را برای جوانان کشورهای دیگر گشود که قطعا نتایج آن‌را در آینده مشاهده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: معارف اسلام و اهل بیت(ع) نقشه سعادت و رهایی از ظلم و استعمار است و حضور در حرم مطهر امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع) فرصت خوبی برای آشنایی جوانان با اندیشه‌ها و فرهنگ رضوی را فراهم کرد که از مسئولان آستان قدس رضوی تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول