اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

کاندیداها باید حافظ سرمایه‌های معنوی انقلاب باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید با همواره وحدت، اتحاد و احترام در کنار رقابت و حفاظت از سرمایه‌های معنوی انقلاب را مدنظر قرار دهند.

کاندیداها باید حافظ سرمایه‌های معنوی انقلاب باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان عنبرآباد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، یادآور خاطرات خوشی برای انقلاب است.

وی افزود: انقلاب ما حاصل ایثارگری و از خودگذشتگی مردان و زنان بسیار و شهادت علمای فراوانی است.

افشارمنش با اشاره به نقش مهم رهبری در پیروزی، ادامه راه انقلاب و جلوگیری از انحراف‌ها خاطرنشان کرد: اگر مبارزه‌های ملت فلسطین و بیداری اسلامی به پیروزی نهایی نمی‌رسد به دلیل خلأ وجود رهبر در میان این ملت‌ها است، بنابراین ملت ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشد.

خطیب جمعه عنبرآباد همچنین دهه فجر انقلاب را فرصتی برای برگزاری جشن ورود به سی و چهارمین سال انقلاب دانست و بیان داشت: اکنون با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... پیشرفت‌های فراوانی کسب کرده است.

وی یکی دیگر از برکت‌های انقلاب اسلامی را عدم وابستگی کشور ایران به دیگر کشورها خواند و تأکید کرد: پیشرفت‌هایی که امروز در زمینه‌های سوادآموزی، عمران، مسکن، راهسازی، بهداشت و ... مشاهده می‌کنیم از برکت انقلاب اسلامی است.

افشارمنش تصریح کرد: از افتخارهای انقلاب اسلامی ما این است که این نظام بر پایه دین اسلام بنا شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی در تهران بیان داشت: نقش جوانان در انقلاب اسلامی نقش بسیار پررنگ و چشمگیری بوده است.

افشارمنش با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ایشان همواره توصیه می‌کنند، فردی انتخاب شود که درد مردم و کشور را بداند، از جنس آنان باشد، از فساد دوری کند در پی اشرافی‌گری نباشد و در مقابل استکبار قاطعانه موضع‌گیری کند.

وی ابراز داشت: با توجه به آمار بالای طلاق، خانواده‌ها باید در انتخاب همسر دقت لازم را داشته باشند، زیرا دلیل 75 درصد از طلاق‌ها وجود مهریه‌های سنگین است.

افشارمنش هچنین خاطرنشان کرد: مردم در مجالس جشن و شادی خود باید آداب شرعی و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

وی با اشاره به 12 ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت همگان و به ویژه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها را به وحدت، اتحاد و احترام در کنار رقابت و حفاظت از سرمایه‌های معنوی انقلاب دعوت کرد و اذعان داشت: این سرمایه‌ها به آسانی به دست نیامده‌اند که به این راحتی از بین بروند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول