اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

تقوای امام رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالدران گفت: مهم‌ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر حکومت‌های غاصب وجود رهبر عادل، باتقوا و شجاع در رأس امور بود.

تقوای امام رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده شامگاه روز گذشته در نشست با روحانیان این شهرستان اظهار داشت: اولین دلیل تمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب‌های رخ داده در جهان وجود امام خمینی (ره) به عنوان رهبر فقید و دارای بینش و تقوا به عنوان رهبر در رأس امور بود.

وی افزود: از دیگر عوامل تمایز انقلاب اسلامی ایران می‌توان به وحدت میان تمام اقشار مردم، محور قرار داشتن ولایت فقیه و همچنین اهداف اسلامی مردم اشاره کرد که موجب تفاوت عمیق انقلاب با سایر انقلاب‌های مردمی شده است.

یوسف‌زاده در ادامه در تشریح دلایل تبعیت مردم از امام خمینی (ره) و ولایت فقیه، گفت: ولی‌فقیه به عنوان فردی که سخنان حق و دارای وجهه بشارتی ارائه می‌دهد در دل‌های مردم جا داشته و به همین دلیل از زمان انقلاب تا هم اکنون نیز مردم تنها دلیل حمایت از انقلاب اسلامی ایران را وجود ولی‌فقیه در رأس امور می‌دانند.

این مسئول، اضافه کرد: ولایت فقیه باعث وجود ایمان قلبی در میان مردم شده و همچنین دلیل برای هدایت مردم به سوی آرمان‌های والای الهی می‌شود که این امر موجب ایجاد جامعه آرمانی در نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه چالدران در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که انقلاب‌های مردمی حال حاضر در جهان دارای رهبری همانند امام خمینی(ره) بوده و نیز با همدلی مردم صورت گیرد می‌توان در آینده‌‌ای نزدیک شاهد ظهور حکومت واحد اسلامی در جهان بود.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول