اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه چلسی کاشان:

کادر فنی تیم بسکتبال چلسی کاشان تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه چلسی کاشان گفت: با اضافه شدن یک مربی غیربومی به تیم بسکتبال چلسی کاشان کادر این تیم تقویت می‌شود.

کادر فنی تیم بسکتبال چلسی کاشان تقویت می‌شود
مسعود جمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: حسن نگهداری، مربی بین‌المللی بسکتبال کشور به کادر تیم چلسی اضافه شده تا ضمن آموزش تیم‌های پایه و کمک به تیم‌های نوجوانان و جوانان این باشگاه، در کنار تیم بزرگسالان نیز کمک کادر تیم باشد.

وی افزود: حضور این مربی در باشگاه چلسی کاشان که از میان گزینه‌های فراوانی انتخاب شده می‌تواند برای مربیان باشگاه چلسی کاشان نیز فرصتی باشد تا از دانش و تجربه این مربی ارزشمند کشور بهره‌مند شوند.

مدیر باشگاه چلسی کاشان عملکرد مربیان تیم چلسی کاشان در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تیم چلسی کاشان در گروه دوم این رقابت‌ها که گروه سخت و دشواری است نتایج قابل قبولی را گرفته است.

این مسئول ادامه داد: رقابت هفت تیم اول جدول گروه دوم به گونه‌ای است که هر هفته این تیم‌ها جای خود را به تیم دیگری می‌دهند و هیچ تیمی جای ثابتی در جدول ندارد.

جمال اضافه کرد: موقعیت جدول گروه دوم باعث شد تا حسن نگهداری به کادر باشگاه چلسی اضافه شود تا در ادامه این راه سخت و دشوار، در مواقع حساس و دشوار پشتوانه باشگاه چلسی کاشان باشد.

مدیر باشگاه چلسی کاشان خاطرنشان کرد: حسن نگهداری یکی از مربیان بین‌المللی بسکتبال کشور است که سنگ زیربنای حدود 60 درصد بسکتبال ایران روی دوش این مربی بزرگ بوده و تمام بسکتبالیست‌های تیم ملی و رده‌های پایین تیم ملی و حتی بازنشستگان بسکتبال مدیون او هستند.

جمال در پایان خواستار حمایت و کمک فدراسیون بسکتبال برای ادامه فعالیت‌های باشگاه چلسی کاشان شد و اذعان داشت: انتظار داریم وضعیت باشگاه چلسی به گونه‌ای نشود که به سرنوشت باشگاه توزین‌ الکتریک کاشان دچار شود.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول