اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم بسکتبال چلسی کاشان:

چلسی به دنبال قهرمانی لیگ امسال نیست

خبرگزاری فارس: مربی تیم بسکتبال چلسی کاشان گفت: این تیم در اولین سال حضورش در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به دلیل بها دادن به بازیکنان بومی به دنبال قهرمانی نیست.

چلسی به دنبال قهرمانی لیگ امسال نیست
جعفر سایه‌آفتابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: قهرمانی در لیگ دسته اول باشگاه‌های بسکتبال کشور از اهداف این باشگاه در سال جاری نیست و این تیم برای قهرمانی بسته نشده بلکه ما امسال در اولین سال حضورمان برای تجربه‌اندوزی به مسابقات آمده‌ایم.
به گفته وی بازیکنان چلسی بازیکنانی هستند که بسکتبال را از دسته سوم آغاز کرده‌اند و به دسته اول رسیده‌اند و هدف اصلی این باشگاه محکم شدن پایه و اساس کار با تمرکز روی تیم‌های بسکتبال کاشان است.
مربی تیم بسکتبال چلسی کاشان تصریح کرد: چلسی کاشان تیمی بومی است که می‌خواهد بومی بماند و از داشته‌های خود استفاده کند و این توانمندی را دارد که سال‌های آینده با کمی تجربه‌اندوزی کیفیت بهتری را ارائه کند.
سایه‌آفتابی با اشاره به شکست خفیف بازیکنان تیم چلسی در بازی مقابل داماش عنوان کرد: بازیکنان تیم داماش سابقه چند ساله در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور دارند و پیروزی آنها در این بازی را باید مدیون تجربه بازیکنان این تیم دانست.
وی شکست خانگی شاگردانش مقابل داماش را ناشی از بی‌تجربگی شاگردانش اعلام و خاطرنشان کرد: در کوارتر اول 17 امتیاز از داماش جلو بودیم اما بی‌تجربگی بازیکنان چلسی سبب شد این اختلاف را به راحتی از دست داده و در پایان با یک امتیاز اختلاف بازی را به داماش واگذار کنیم.
مربی تیم بسکتبال چلسی کاشان با اشاره به سابقه دو ساله داماش در لیگ دسته اول و کیفیت برتر بازیکنان این تیم گفت: نمی‌خواهم شکست چلسی را در این بازی خانگی توجیه کنم ولی باید قبول کرد چلسی به بی‌تجربگی خود باخت.
سایه‌آفتابی با اشاره به مصدومیت دو بازیکن چلسی و مصدوم شدن مجتبی کیمیایی در کوارتر سوم این دیدار افزود: کیمیایی بازیکن شماره 12 داماش را مهار کرده بود و تا پیش از مصدوم شدن این بازیکن، تیم چلسی تیم پیروزی این دیدار بود.
به گفته وی چلسی بازنده این دیدار نبود چون ما روی تیم داماش شناخت خوبی داشتیم اما اگر بازیکن ما مصدوم نمی‌شد تیم چلسی با اختلاف زیاد بازی را برده بود.
سایه‌آفتابی یادآور شد: چلسی با توجه به دیدار معوقه‌ای که با تکماش قزوین دارد با پیروزی در این دیدار می‌توانست قهرمان نیم‌فصل شود اما برای قهرمانی در نیم‌فصل کار ما در قزوین سخت شد. 
وی درمورد بازیکنان جدید چلسی در نیم‌فصل نیز گفت: هر تغییر و تحولی در تیم چلسی کاشان بستگی به برنامه‌های مدیرعامل باشگاه دارد.
دیدار تیم‌های بسکتبال فرش چلسی کاشان و داماش لنگرود از هفته یازدهم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن مرحوم کتابچی کاشان با نتیجه نزدیک 68 بر 67 به نفع تیم داماش به پایان رسید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول