اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدف میدان دادن به جوانان کاشان است ‌

جمال: رشته فوتسال و ‌فوتبال در باشگاه چلسی فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه بسکتبال چلسی کاشان، حضور نیروهای بومی و میدان دادن به جوانان کاشانی را از افتخارات و اهداف این باشگاه دانست.

جمال: رشته فوتسال و ‌فوتبال در باشگاه چلسی فعال می‌شود
سید حسین جمال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هدف اصلی باشگاه چلسی کاشان استفاده از نیروهای بومی و میدان دادن به جوانان ورزشکار کاشانی رای رقابت در لیگ کشور است.
وی افزود: بازیکنان بومی تیم بسکتبال چلسی می‌توانند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان این رشته در کاشان باشند.
مدیرعامل باشگاه بسکتبال چلسی کاشان خاطرنشان کرد: این باشگاه در حال حاضر نیز با سه تیم در رده‌های پایه نوجوانان، جوانان و امید فعالیت دارد و این تیم‌ها دارای مربی اختصاصی و با حقوق ماهیانه هستند و امیدواریم سال آینده چندین بازیکن تیم‌های پایه باشگاه چلسی به تیم بزرگسالان تزریق شوند.
جمال همچنین استفاده از مربیان بومی کاشانی برای رهبری تیم چلسی را یکی از ویژگی‌های این تیم ذکر و عنوان کرد: بسکتبال کاشان با 80 سال قدمت دارای استعدادها بالایی به ویژه در بخش مربیان این رشته است که هر یک از آنان دارای تجربه و صاحب سبک در این رشته هستند.
وی هزینه سال گذشته باشگاه چلسی در لیگ دسته دوم بسکتبال کشور را حدود 700 میلیون ریال دانست و یادآور شد: برای حضور تیم چلسی کاشان در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در سال جاری 3 میلیارد ریال هزینه شده ‌است. 
به گفته وی اگر تیم چلسی کاشان امسال موفق شود به لیگ برتر صعود کند در لیگ برتر نیز  ترکیب بومی تیم را حفظ کرده و از داشته‌های خود استفاده می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه چلسی کاشان اساس و بنیان کار باشگاه حرفه‌ای در ورزش را داشتن زیرساخت‌ها و سالن اختصاصی و مجهز این رشته دانست و تصریح کرد: با در اختیار گذاشتن زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در فاز دوم شهرک ناجی‌آیاد توسط معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، باشگاه چلسی کاشان کار احداث یک سالن ورزشی اختصاصی و مجهز به تمامی امکانات بسکتبال را آغاز کرده ‌است.
وی افزود: سالن ورزشی اختصاصی بسکتبال چلسی کاشان با حدود 2 میلیارد تومان هزینه توسط حسین جمال و مرتضی اخباری در حال اجرای سوله است که پیش‌بینی می‌شود طی مدت دو سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.    
مدیرعامل باشگاه بسکتبال چلسی کاشان در ادامه از فعالیت این باشگاه در دو رشته فوتبال و فوتسال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌ها و اهداف این باشگاه ابتدا فعالیت در رشته فوتسال و مرحله بعد فوتبال است اما هنوز به صورت صددر‌صد قطعی نشده‌ است.  
جمال در ادامه با اشاره به اینکه انتظار هیچ کمک مادی از مسئولان شهرستان کاشان ندارد یادآور شد: تنها انتظار من از مدیران و مسئولان این شهرستان کمک و همکاری و همیاری معنوی از باشگاه چلسی است.
وی در عین حال از مسئولان هیئت بسکتبال استان اصفهان و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی گلایه کرد و گفت: از هیئت بسکتبال استان اصفهان و فدراسیون انتظار داشتم حداقل یکی دو بازی چلسی را پوشش داده تا جوانان شهرستان کاشان برای جذب این رشته، تشویق و ترغیب شوند.
جمال یکی از برنامه‌های باشگاه چلسی کاشان را تکریم از پیشکسوتان بسکتبال کاشان در بین دو نیمه بازی‌های تیم چلسی در کاشان دانست و بیان داشت: برنامه تجلیل از پیشکسوتان بسکتبال کاشان یکی از اهداف باشگاه چلسی کاشان است. 
جمال یکی از بسکتبالیست‌های مطرح شهرستان کاشان در دهه 50  و 60 و عضو تیم منتخب بسکتبال شهرستان بود که بعد از چند سال عضویت تیم کاشان به جرگه مربیان این رشته پیوست و امروز نیز به عنوان مدیرعامل شرکت فرش چلسی در بسکتبال این شهرستان و کشور فعالیت دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول