اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۱۱ آذرماه؛

چلسی به مصاف قصربازی گیلان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال چلسی کاشان به بازی بیرون از خانه تیم چلسی برابر قصر بازی گیلان در رشت روز جمعه 11 آذرماه اشاره کرد و گفت: تیم قصربازی گیلان تیم خوبی است و در میانه جدول قرار دارد.

چلسی به مصاف قصربازی گیلان می‌رود
محمد مقدم امروز بعد از پیروزی تیم چلسی کاشان مقابل کاله آمل که منجر به صدرنشینی تیم چلسی کاشان شد در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: همان طوری که هفته قبل گفته بودم از تیم کاله نیز تا حدودی شناخت داشتیم و این شناخت برای پیروزی ما مقابل تیم قدرتمند کاله که پیش از این دیدار با یک بازی بیشتر از چلسی کاشان در صدر جدول قرار داشت، کافی بود. 
وی افزود: بازیکنان تیم چلسی در این دیدار بازی همیشگی خودشان را نتوانستند ارائه بدهند و انتظارات مرا برآورده نکردند، در صورتی که بازی خود را انجام می‌دادند پیروزی در این دیدار سخت و دشوار نمی‌شد.
سرمربی تیم بسکتبال چلسی کاشان با اشاره به استفاده از بازیکنان ذخیره تیم چلسی در این چنین بازی حساس و سنگینی، خاطرنشان کرد: میدان دادن به بازیکنان نیمکت نشین در برابر تیم‌های قدرتمند موجب خودباوری آنان می‌شود و آنها نیز در این دیدار مزد اعتمادم را دادند و بازی خوبی را در برابر حریف قدرتمند خود انجام دادند. 
وی همچنین به بازی بیرون از خانه تیم چلسی برابر قصر بازی گیلان در رشت روز جمعه 11 آذرماه اشاره و عنوان کرد: تیم قصر بازی گیلان تیم خوبی است و در میانه جدول قرار دارد اما برای تیم چلسی کاشان تفاوتی ندارد با چه تیمی بازی دارد چون در هر بازی فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.
تیم بسکتبال چلسی کاشان در هفته هفتم دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب در سالن ورزشی مرحوم کتابچی کاشان مقابل تیم کاله آمل با نتیجه 70 بر 63 به پیروزی رسید و در صدر جدول رده بندی گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول