اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در ادامه لیگ دسته اول بسکتبال کشور صورت گرفت؛

پیروزی چلسی کاشان مقابل هیئت بسکتبال کردستان

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال چلسی کاشان در هفته ششم دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم هیئت بسکتبال کردستان به پیروزی رسید.

پیروزی چلسی کاشان مقابل هیئت بسکتبال کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار تیم بسکتبال چلسی کاشان مقابل تیم هیئت بسکتبال کردستان جمعه شب در سالن مرحوم کتابچی کاشان به قضاوت شهرام پرنیا سرداور، مرتضی ترابی و محسن روشن ضمیر از آبادان و محمود رسالت‌پناه ناظر فدراسیون با برتری 86 بر 49 تیم نماینده کاشان به پایان رسید.
تیم بسکتبال چلسی کاشان در این دیدار در کوارتر اول با نتیجه 21بر 9 به پیروزی رسید و در کوارتر دوم نیز با برتری 21 بر 16 حریف خود را مغلوب کرد و نیمه نخست را با پیروزی 42 بر 25 به رختکن رفت.
کاشانی‌ها در نیمه دوم، کوارتر سوم را با پیروزی 20 بر 14 به پایان بردند و در کوارتر چهارم با فراخوانی بازیکنان نیمکت‌نشین خود این کوارتر را نیز با برتری 24 بر 10 به پیروزی رسیدند و در مجموع تیم چلسی کاشان موفق شد میهمان خود تیم  هیئت بسکتبال کردستان را با نتیجه 86 بر 49 شکست داده و چهارمین پیروزی خود را جشن بگیرند و به صدر جدول صعود کنند. 
کاشانی‌ها در حالی که بازی هفته سوم آنان با تکماش قزوین به تعویق افتاده، در چهار بازی قبلی خود با کسب سه پیروزی مقابل تیم‌های هیئت بسکتبال البرز، لبنیات مانیزان کرمانشاه و لبنیات آلیش گنبد در خارج از خانه و یک شکست خانگی مقابل صنایع شاهرود در پرونده خود دارند.    
تیم بسکتبال چلسی کاشان در هفته هفتم این رقابت‌ها جمعه هفته آینده چهارم آذرماه از ساعت 16 بعد از ظهر در کاشان از تیم کاله آمل پذیرایی می‌کنند.  
رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم فرش چلسی کاشان، رؤیاسبز خراسان رضوی، شهید همت شهرضا، نفت امیدیه، صنعت نفت آبادان، صنایع شاهرود، آرارات تهران، تکماش قزوین، لبنیات مانیزان کرمانشاه، البرز بندر کنگ، مس کرمان، گازخوستان، استقلال زرین قشم، کاله مازندران، هیئت بسکتبال ارومیه، لبنیات آلیش گنبد، هیئت بسکتبال کردستان و هیئت بسکتبال البرز برگزار می‌شود.   
در بازی امروز در قالب تیم بسکتبال چلسی کاشان محمد باهنر، امیرعباس کاتب، مهدی قاسمیان، طاهر پورمحمد، محمد صادق، محمد دهقانی، محمد دهقانی کوله پارچه، حسین یوسفی، محمد توکلیان، محمد خوش‌حساب، مجتبی کیمیایی، افشین مظفری به عنوان بازیکن و سرمربی محسن مقدم، مربی جعفر سایه‌آفتابی و ابوالفضل تهامی به عنوان سرپرست به میدان آمدند.
اسامی تیم هیئت بسکتبال کردستان نیز شامل رامین احمدیان، پیام امتی، فواد کیانپور، سینا فاروقی، بهرام نصیری، خادم نامداری، بابک جمشیدنژاد، کیوان خرمی، آرش برادری، آرمین امانتی، مازیار گل‌سرشت، سرمربی سیروس احمدی، مربی سیامک ویسی و سرپرست پوریا بدخشان  است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول