اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین:

پیروزی تکماش قزوین به معنای ضعف تیم چلسی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین گفت: پیروزی ما در این دیدار به معنای برتری تکماش قزوین و ضعف تیم چلسی کاشان نبود و حتی چلسی می‌توانست در این دیدار پیروز میدان باشد.

پیروزی تکماش قزوین به معنای ضعف تیم چلسی نیست
قاسم کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دیدار دو تیم چلسی کاشان و تکماش قزوین پر از فراز و نشیب بود در برخی از زمان‌های بازی ما تیم برتر میدان بودیم و در قسمتی از زمان بازی تیم چلسی کاشان تیم برتر میدان بود.
وی افزود: بازی بین دو تیم چلسی کاشان و تکماش قزوین یکی از زیباتربن بازی‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور بود که حتی می‌توانست نتیجه آن به سود چلسی کاشان به پایان برسد.
سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین داوری خوب تیم داوران را نیز یکی از نکات برجسته این دیدار ذکر کرد و گفت: داوری بدون عیب و نقص این دیدار نیز باعث شد تا جذابیت‌های این بازی دو چندان شود.
کیانی توان انفرادی، دوندگی بالا و جوانی را از نقاط قوت تیم تکماش قزوین دانست و عنوان کرد: میانگین سنی بازیکنان جوان تیم تکماش قزوین 19 سال است.
وی تجربه بازیکنان تیم چلسی و قدرت بدنی این تیم را برای هر تیمی خطرناک خواند و تصریح کرد: بازیکنان جوان تیم تکماش مقابل چلسی کاشان ضمن دفاع بدون نقص با دوندگی مضاعف خود توانستند بر تجربه بازیکنان چلسی غلبه کنند.
سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین خاطرنشان کرد: سعید رسولی و طاهر پورمحمد در تیم چلسی کاشان وزنه‌هایی هستند که در صورت هماهنگی با دیگر بازیکنان می‌توانند تیم چلسی کاشان را تبدیل به یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته اول کنند.
کیانی میزبانی خوب و رفتار شایسته کاشانی‌ها، کادر فنی، مدیریت و بازیکنان چلسی کاشان را از دیگر نکات مثبت و برجسته دیدار دو تیم عنوان کرد.  
بازی دو تیم چلسی کاشان و تکماش قزوین از هفته چهاردهم دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی 72 بر 66 تیم تکماش قزوین به پایان رسید.
انتهای پیام/ن30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول