اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال داماش:

بازی داماش و چلسی برنده‌ای نداشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم داماش لنگرود گفت: دیدار دو تیم بسکتبال چلسی کاشان و داماش لنگرود در ادامه مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور برنده‌ای نداشت.

بازی داماش و چلسی برنده‌ای نداشت
افشین رضاپور امروز در حاشیه دیدار تیم داماش لنگرود و چلسی کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هر دو تیم به معنای واقعی تیم بودند و خیلی خوب کار کردند.
 وی افزود: در کوارتر اول، جو سالن و تماشاگران روی تیم داماش به دلیل جوانی بازیکنانش تأثیر منفی گذاشت و با اختلاف زیاد کوارتر اول را واگذار کردند.
سرمربی تیم داماش لنگرود خاطرنشان کرد: با تعویض‌های فراوان و برگشتن بازیکنان داماش به بازی، رفته رفته بر بازی مسلط شدیم و ضمن جبران امتیازات از دست رفته نتیجه نهایی را نیز بردیم.
وی یادآور شد: چلسی تیم شایسته و بالیاقتی است و نشان داده تا اینجا خیلی خوب کار کرده و به همین دلیل موقعیت خوبی در بالای جدول دارد و تیم‌های مطرحی را نیز برده‌است.
رضاپور با اشاره به بازی نزدیک و فشرده دو تیم کاشان عنوان کرد: تیم داماش نیز خیلی خوب بازی کرد و توانست بازی نزدیک و پایاپایی را با میزبان جوان و قدر خود داشت.
به گفته وی من فکر میَ‌کنم هر دو تیم در این بازی برنده بودند و نمی‌توانیم برای این دیدار تیمی را به عنوان تیم بازنده اعلام کنیم.
وی همچنین میزبانی کاشانیها در این دیدار را ارزشمند دانست و یادآور شد: سالن عالی مرحوم کتابچی کاشان، تماشاگران فهیم کاشانی، مسئولان خوب کاشانی و مردم خونگرم این شهرستان از جذابیت دیدار دو تیم بسکتبال داماش لنگرود و چلسی کاشان بود.
دیدار تیم‌های بسکتبال فرش چلسی کاشان و داماش لنگرود از هفته یازدهم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن مرحوم کتابچی کاشان با نتیجه نزدیک 68 بر 67 به نفع تیم داماش به پایان رسید.  
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول