اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال چلسی کاشان:

چلسی کاشان مدعی قهرمانی نیم‌فصل شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال چلسی کاشان گفت: تیم چلسی کاشان در یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل لیگ دسته اول بسکتبال کشور مدعی کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل شد.

چلسی کاشان مدعی قهرمانی نیم‌فصل شد
محمد مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم بسکتبال چلسی این شهرستان در هفته دهم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در ارومیه با پیروزی 75 بر 72 مقابل میزبان خود تیم سرداران شهید آذربایجان غربی، مدعی عنوان قهرمانی نیم‌فصل گروه دوم لیگ دسته اول بسکتبال کشور است.
وی افزود: میزبانی تیم چلسی کاشان جمعه هفته آینده دوم دی ماه در هفته  رفت این رقابت‌ها مقابل تیم داماش گیلان و پیروزی در این بازی قهرمانی نیم‌فصل گروه دوم این رقابت‌ها را تضمین می‌کند.
سرمربی تیم چلسی کاشان خاطرنشان کرد: تیم چلسی در صورت پیروزی مقابل داماش گیلان و حتی شکست در دیدار معوقه خود مقابل تکماش قزوین قهرمانی نیم‌فصل را به نام خود به ثبت می‌رساند. 
مقدم در ادامه با اشاره به پیروزی ارزشمند خارج از خانه بازی شاگردانش مقابل تیم سرداران شهید آذربایجان غربی عنوان کرد: تیم چلسی کاشان در این دیدار کوارترهای اول و چهارم را با نتیجه 20 بر 12 و 17 بر 13 مقابل میزبان خود پیروزی شد و کوارترهای دوم و سوم را نیز با نتیجه 26 بر 22 و 21 بر 16واگذار کرد و در مجموع پیروزی 75 بر72  تیم چلسی کاشان رقم خورد.
وی یادآور شد: بازی دو تیم چلسی کاشان و داماش گیلان در هفته آخر دور رفت این رقابت‌ها که قرار بود 28 آذر ماه دوشنبه هفته آینده در کاشان برگزار شود به جمعه دوم دی ماه موکول شده‌ است. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول