اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

پیروزی انقلاب استقلال همه‌جانبه ایران را محقق کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان از دهه فجر به عنوان دهه گرامیداشت ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی یاد کرد و گفت: پیروزی انقلاب، استقلال همه‌جانبه ایران را محقق کرد.

پیروزی انقلاب استقلال همه‌جانبه ایران را محقق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و اقتدار نصیب و شامل حال ملت و کشورمان شد که اینها را مدیون شهدا و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه دستاوردها و موفقیت‌های ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بسیار زیاد است، تصریح کرد: از مهم‌ترین این دستاوردها می‌توان به برچیده شدن سلطه شاهنشاهی از کشور و بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: رژیم پهلوی مملو از فساد و ظلم بود که با پیروزی حاکمیت اسلامی و ارزش‌ها روی کار آمد.

خزاعی با اشاره به اینکه دهه فجر دهه گرامیداشت ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است، افزود: این ایام خجسته بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات نظام برای مردم است.

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها به ویژه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، علمی، هسته‌ای و پزشکی به استقلال دست یافت و این موفقیت‌ها، انقلاب اسلامی را در مجامع بین‌المللی برجسته ساخته است.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب شده تا ایران اسلامی در سطح منطقه تنها کشور مستقل به معنای حقیقی کلمه باشد، گفت: این استقلال را باید مرهون ولایت‌فقیه، ملت غیور به ویژه نسل جوان غیرتمند ایران اسلامی باشیم.

خزاعی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروزه در سطح جهان همیشه حرفی برای گفتن دارد و از مواضع انسانی و اسلامی خویش همیشه دفاع می‌کند، تصریح کرد: دستاوردهای چشمگیر این نظام در ساخت و توسعه کشور نقش بسیار مؤثری را ایفا کرده و می‌کند.

وی اذعان داشت: امروز شاهد خدمات‌رسانی و فراهم کردن امکانات در دورترین نقاط روستایی این کشور هستیم و باید بگوییم که این ابعاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از سال 57 نیست.

امام جمعه نهبندان در ادامه در ارتباط با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند که عدم رعایت این اصول به معنای آب ریختن در آسیاب دشمنان است.

خزاعی با بیان اینکه دشمن کمین نشسته تا این انتخابات را به کام ملت تلخ کند، اظهار داشت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح و آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و سبب یأس و ناامیدی آنان شود.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول