اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

راهپیمایی 22 بهمن اثبات وفاداری ملت به انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند ماه نشان خواهد داد که همچنان به انقلاب و آرمان‌های بلند آن ثابت‌قدم و وفادار هستند.

راهپیمایی 22 بهمن اثبات وفاداری ملت به انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: مردم با بصیرت، بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر حضور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن خود را در 22 بهمن به منصه ظهور خواهند گذاشت و توطئه‌های تدارک دیده شده دشمنان این مرز و بوم را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان خونخوار و جنایت‌پیشه ثابت خواهد کرد که بعد از گذشت 33 سال تهدید، تحریم، فشار، ترور، جنایت و جنگ تحمیلی همچنان مانند کوه محکم و استوار در راه انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

امام جمعه اراک افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی چشم خود را به 22 بهمن و 12 اسفند روز انتخابات مجلس شورای اسلامی دوخته‌اند و با برنامه‌ریزی‌های مختلف به دنبال این هستند که حضور مردم را در این دو آزمون کمرنگ جلوه داده و دلسردی مردم را از نظام شعار دهند و به اهداف شیطانی خود دست یابند این در حالی است که مردم با حضور گسترده خود در این مقطع حساس از انقلاب که چشم همه جهان به آن دوخته شده دشمن را نامید و مایوس خواهند کرد.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب اسلامی ایرانی بود و نه شرقی و نه غربی تاکید کرد: سال‌ها جنگ، تهدید، تحریم، ترور و جنایت نتوانست و نمی‌تواند جلوی استقلال و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد چرا که این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) به تن و جان این مردم روح تازه‌ای داد و اسلام واقعی را به ارمغان آورد و طاغوتیان را به سزای اعمالشان رساند.

وی اضافه کرد: امروز هم این انقلاب اسلامی ایران است که الگویی برای کشورهای اسلامی و منطقه شده و آنان از این انقلاب تاسی گرفته و علیه ظلم و ستم به پا خاسته‌اند.

امام جمعه اراک با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر با ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت بیان داشت: دهه فجر امسال از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و حضور گسترده مردم در 22 بهمن جواب هزاران هزار توپ و تانک دشمن را می‌دهد و فریاد خشمگینانه ضد استکباری و ضد صهیونیستی ملت بزرگ ایران گوش منافقین و دشمنان کوردل را کر خواهد کرد.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: هفته وحدت یکی از دستا‌ورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که باید در حفظ آن کوشید و برای آینده آن برنامه روشن ترسیم کرد.

وی همچنین پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بیعت مجدد با امام(ره) و رهبری است، حضور در انتخابات نه گفتن به امریکا، اسرائیل غاصب و فتنه‌گران و آری گفتن به اسلام و اسلام فقاهت است.

وی بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم که این کشتی، کشتی انقلاب است و یک کاپیتان دارد و آن هم مقام معظم رهبری است هر کس به انقلاب کمک کند موجب می‌شود که کشتی انقلاب با اقتدار و صلابت در اقیانوس مواج سیاست با سرعت پیش برود و هر کس کوتاهی کند باید جواب خدا و شهدا را بدهد.

خطیب جمعه اراک افزود: کشتی انقلاب به برکت و پشتوانه مردم تاکنون از همه بحران‌ها عبور کرده است و قطعا با حضور گسترده و همیشه در صحنه این ملت بزرگ و غیور از بحران‌های اخیر اتحادیه اروپا نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اجلاس 73 کشور اسلامی در تهران گفت: مقام معظم رهبری در دیدار جوانان این کشورها از ایشان سخنان ارزنده‌ای ایراد کردند و بیان داشتند اسلام برای اداره جهان برنامه دارد، اسلام دین جهانی است و باید برای حاکمیت اسلام در جهان هر چه داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید با اتکا به قرآن زنجیرهای استبداد را پاره کرده و بر اساس معیارهای اسلامی اتحاد بین‌الملل را تشکیل دهند تا اسلام را از گزند دشمنان محافظت کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: امروز دشمنان اسلام به دنبال این هستند که با ترور و جنایت جوانان ما را از شهادت بترسانند در حالی که غافل از آنند که شهادت رمز موفقیت و فخر اولیا و آرزوی مردم این سرزمین است.

گفتنی است اشاره به آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، شهادت امام حسن عسکری(ع) و وقوع زلزله در هفته‌های اخیر در اراک و داودآباد از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول