اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد

پرداخت 500 فقره تسهیلات اشتغالزایی کشاورزی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از پرداخت 500 فقره تسهیلات اشتغالزایی کشاورزی در آبپخش خبر داد.

پرداخت 500 فقره تسهیلات اشتغالزایی کشاورزی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمداسماعیل شفیعی سه‌شنبه شب در نشست با مسئولان آبپخشی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: دهه فجر مناسب‌ترین فرصت برای تجدید عهد و بیعت با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در دهه فجر باید بار دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل گرامی داشته شده و با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

وی افزود: اشتغال یکی از مسائلی است که در زندگی اجتماعی از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است و به همین دلیل مسئولان و دولتمردان مساله اشتغالزایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

شفیعی اظهار داشت: با ایجاد اشتغال و به حرکت‌ درآوردن چرخ اقتصاد می‌توانیم از بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی دور بمانیم و در این راستا تمامی مسئولان باید با هم همکاری کنند.

رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش منابع مالی را یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه اشتغالزایی دانست و عنوان کرد: یکی از راهکارهایی که دولت خدمتگزار برای حل این مسئله و مشکل پیش رو گرفته است پرداخت تسهیلات اشتغالزایی است و در آبپخش نیز این مسئله رونق داشته است.

شفیعی اذعان داشت: یکی از نهادهایی که در زمینه وام‌ها و تسهیلات اشتغالزایی تاثیرگذار است، مجموعه جهاد کشاورزی است و بهره‌برداران این مجموعه از آن استفاده‌های مطلوب می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از 500 بهره‌بردار بخش کشاورزی و دامی در زمینه تسهیلات سوخت دامپروری و ... از تسهیلات اشتغالزایی بانک کشاورزی استفاده کرده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: درصد بالایی در جمعیت بخش آبپخش در زمینه کشاورزی فعالیت دارند و در این زمینه شاهد فعالیت 8 هزار و 500 بهره‌بردار باغی، زراعی، دامی و ... در بخش آبپخش هستیم.

رئیس جهادکشاورزی بخش آبپخش گفت: پرداخت وام تسهیلات از مسائل مهمی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد، توسعه و ترقی کشاورزی بخش آبپخش باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول