اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش:

برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتسال ادارات بخش آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش از برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتسال ادارات این بخش خبر داد.

برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتسال ادارات بخش آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش ابراهیم درگاهی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران آبپخشی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر یکی از نعمت‌های خداوند برای مؤمنانه زندگی کردن در سایه حکومت الهی است و یکی از راه‌های شکرگزاری این نعمت الهی برگزاری مراسم نکوداشت دهه فجر در کشور است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش خاطر نشان کرد: دشمنان طی سال‌های اخیر در صدد بودند تا از نشر انقلاب اسلامی جلوگیری یا حداقل شرایط انحرافی را در نظام اسلامی ایران ایجاد کنند اما همواره با حضور پرشور امت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ها و نقشه‌های شوم ایشان با شکست مواجه شده است.

درگاهی بیان داشت: در ستاد اجرایی بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش مسئولیت کمیته ورزش و جوانان را بر عهده گرفته است و تمام توان خود را برای انجام وظایف محوله در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به کار می‌گیریم و در این راستا حرکت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مشارکت نهادها و ارگان‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر شاهد برگزاری 15 مسابقه ورزشی در بخش آبپخش خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر شاهد آن خواهیم بود مسابقه چهارجانبه فوتسال ادارات بخش است که از 13 بهمن‌ماه با حضور تیم‌های منتخب تمامی ادارات بخش برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش خاطر نشان کرد: ورزش باعث سلامتی و نشاط می‌شود و اداره ورزش و جوانان بخش آبپخش همواره تلاش خود را برای گسترش ورزش در بخش آبپخش به کار گرفته است.

درگاهی گفت: کارمندان ادارات به دلیل مشغله‌های فراوان امکان ورزش روزانه را ندارند و مسئولان بخش باید با برنامه‌ریزی مدون زمینه ادامه روند ورزش اداری بخش در تمامی ایام سال را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول