اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاتمی:

دهه فجر وحدت ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: دهه فجر امسال همچون سال‌های گذشته وحدت ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

دهه فجر وحدت ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دهه فجر امسال با هفته وحدت مصادف شده است و باید از این فرصت استفاده کرد و وحدت ایرانیان را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال مردم ایران بار دیگر مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان به اثبات می‌ رسانند، تصریح کرد: مردم ایران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه حضور داشته‌اند.

این مسئول افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با حمایت همه جانبه مردم توانست طاغوت و حکومت شاهنشاهی را شکست داده و حکومتی اسلامی را در ایران برپا کند.

خاتمی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در دهه فجر وقایع انقلاب و آنچه که در ایران اسلامی از اول پیروزی انقلاب تا حال اتفاق افتاده را برای نسل جوان و آینده ساز کشور تبیین کنند تا نسل ‌های آینده بدانند که چه زحمات و فداکاری‌هایی در راه انقلاب انجام شده است.

وی گفت: ملت ایران در سایه دین و با همدلی و با عمل به توصیه‌های امام بزرگوار موفق شد تا رژیم ستم شاهی را با وجود حمایت کفر جهانی ساقط کند.

این مسئول اظهار داشت: جوانان نسل حاضر ایران اسلامی نیز باید با الگوگیری از جوانان نسل انقلاب در راستای رشد و اعتلای کشور تلاش کنند.

خطیب جمعه اشنویه افزود: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و این حمایت مردم باعث دلگرمی مسئولان برای خدمت بهتر به مردم است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول