اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان خبر داد

برگزاری 30 برنامه ورزشی در کنگان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از برگزاری 30 برنامه ورزشی در کنگان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری 30 برنامه ورزشی در کنگان به مناسبت دهه فجر
علی حاجیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: نظام اسلامی در امر توسعه اماکن ورزشی و گسترش فرهنگ ورزش اهتمام جدی داشته و هر روز این روند بهتر شده است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم نیز شاهد احداث سالن‌ها و زمین‌های ورزشی هستیم و این امر رضایت خاطر جوانان را فراهم کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با تشریح اهم برنامه‌های فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر کنگان خاطر نشان کرد: در اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان برنامه‌های جامعی به منظور بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر طرح‌ریزی شده‌اند و ان‌شاءالله با همکاری مسئولان به نحو مطلوب این برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد.

حاجیانی به برگزاری 30 ویژه‌ برنامه ورزشی دهه فجر توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان اشاره کرد و ابراز داشت: افتتاح سالن ورزشی شهر ساحلی بنک و روستای زبار از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر است.

این مسئول تصریح کرد: در ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان به بانوان نیز توجه خاص شده و برنامه‌های متنوع و جذابی برای ایشان اجرا خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان به برگزاری دو عنوان ویژه برنامه ورزشی بانوان در این ایام اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و طناب‌کشی بانوان روستاهای بخش مرکزی در سالن ورزشی بندر سیراف در روز 19 بهمن ماه یکی از ویژه برنامه‌های بانوان است که در این بخش شاهد آن خواهیم بود.

حاجیانی ادامه داد: یکی از برنامه‌های جذاب و متنوعی که برای بانوان کنگانی در ایام دهه فجر تدارک دیده شده، همایش کوه‌روی بانوان در تاریخ 21 بهمن‌ماه از اداره ورزش و جوانان این شهرستان تا مقصد چشمه کنگان است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال ادارات در قالب هشت تیم از برنامه‌های جذاب کارکنان دولتی است که با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از ابتدای دهه فجر آغاز شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با اشاره بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن زمینه مایوسی دشمنان را فراهم می‌آورد، اذعان داشت: شرکت گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول