اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

673 پروژه دهه‌فجر در مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 673 پروژه در دهه‌فجر امسال در مازندران افتتاح می‌شود.

673 پروژه دهه‌فجر در مازندران افتتاح می‌شود
سید عیسی هاشمی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی شهید بردبار نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 452 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: توجه ما به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان است و بنا نداریم تا تنها با کلنگ‌زنی پروژه‌ها تعداد آن را افزایش دهیم بلکه باید کارها اصولی، فنی و با امنیت انجام شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در دهه‌فجر امسال اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح‌های قابل کلنگ‌زنی 28 میلیارد تومان است.

هاشمی با بیان اینکه  اکثر پروژه‌های آماده افتتاح در دهه‌فجر عمرانی است، خاطرنشان کرد: در این راستا 608 طرح عمرانی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی یادآور شد: از مجموع طرح‌های افتتاحی دهه‌فجر، 65 پروژه به بخش تولیدی و صنعتی اختصاص یافته که بالغ بر 128 میلیارد تومان اعتبار در این بخش  هزینه شده است.

وی با تاکید بر افزایش امنیت در پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: جوانان ما دارای شور و نشاط فوق‌العاده ورزشی و تحرکات فراوان هستند و لذا باید در ساخت سالن‌های ورزشی رعایت کامل نکات ایمنی و امنیت فرزندان این مرز و بوم رعایت شود.

هاشمی ادامه داد: ما نیازمند فضاهای ورزشی و سوق دادن جوانان برای تخلیه انرژی در این سالن‌ها و فضاهای ورزشی هستیم اما نباید سرعت فدای دقت در امور شود و خدای ناکرده با نادیده گرفتن ایمنی در تجهیز و ساخت سالن‌ها در آینده با مشکل روبرو شویم.

سالن ورزشی شهید بردبار نکا، در زمینی به مساحت 710 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 475 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که فضایی مناسب برای ورزش جوانان و نوجوانان است.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول