اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

بیش از 100 برنامه دهه فجر امسال در گناباد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد از اجرای بیش از 100 برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

بیش از 100 برنامه دهه فجر امسال در گناباد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صفایی، فرهنگ محوری را رویکرد اصلی 20 کمیته در ستاد بزرگداشت دهه فجر امسال عنوان کرد و اظهار داشت: این مراسم با اجرای ویژه برنامه ورود امام(ره) به کشور، افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس در کنار 3 طرح فرهنگی دیگر آغاز می‌شود.

وی از برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در مراکز آموزش عالی این شهرستان خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی در روستای شوراب در روز دوم، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه جانبازان مناطق روستایی و مسابقات فوتبال جام فجر ویژه کارکنان کمیته امداد امام(ره) از دیگر برنامه‌های سومین روز دهه فجر امسال است.

فرماندار گناباد با اشاره به افتتاح پایگاه مدیریت بحران اورژانس شهری و بهره برداری از پروژه‌های ذخیره آب که از برنامه‌های عمرانی چهارمین روز دهه فجر امسال است افزود: دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی، افتتاح میدان بسیج این شهرستان و آغاز طرح یکپارچه سازی سیستم شهری، بخشی از دیگر برنامه‌های روز پنجم دهه فجر در گناباد است.

وی تصریح کرد: همایش مادران برگزیده و افتتاح شش پروژه عمرانی از دیگر برنامه‌های ششمین و هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

صفایی از برگزاری شب شعر انقلاب در روز  19 بهمن ماه خبر داد و افزود: جشنواره فرهنگی نسیم فجر، پایگاه اورژانس جاده‌ای گناباد و زمین چمن ورزشی شهر بیدخت در روز بیست بهمن افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح مسابقات ورزشی استان با عنوان جام ولایت در روز 21 بهمن ادامه داد: در روز آخر این دهه راهپیمایی 22 بهمن در حد فاصل میدان امام(ره) به سمت میدان بسیج با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول