اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

برگزاری گردهمایی طنزپردازان کشور در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: گردهمایی بزرگ طنزپردازان کشور با حضور 40 نفر از چهره‌های مطرح طنز در دهه فجر در شهرستان بم برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی طنزپردازان کشور در دهه فجر
عباس سالار ی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آیین پایانی چهارمین جشنواره‌ استانی طنز کرمان با عنوان خارستان چهار همزمان با گردهمایی بزرگ طنزپردازان کشور برگزار می‌شود.گردهمایی بزرگ طنزپردازان کشور با حضور بیش از 40 نفر از استادان و طنزپردازان برجسته‌ کشور و استان کرمان از 19 تا 21 بهمن‌ماه جاری در شهرستان بم برگزار می‌شود.

سالاری برپایی نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی را از جمله بخش‌های این گردهمایی برشمرد و ابراز داشت: آیین پایانی چهارمین جشنواره استانی طنز کرمان روز پنجشنبه 20 بهمن ‌ماه در تالار ارشاد شهرستان بم با شعرخوانی طنزپردازان کشوری و استانی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره خارستان چهار به همت حوزه هنری استان کرمان و دفتر طنز حوزه هنری مرکز و با همکاری فرمانداری بم و مجتمع مس سرچشمه در قالب «جشنواره هنر انقلاب اسلامی» در دهه فجر برگزار می‌شود.

سالاری تصریح کرد: همزمان با برگزاری جشن هنر انقلاب و اختتامیه دومین جشنواره فیلم‌نامه نویسی استان کرمان کارگاه آموزشی فیلم‌نامه نویسی با موضوع «درام نویسی و فیلم‌نامه» در روزهای 16 و 17 بهمن ماه در محل حوزه هنری استان کرمان برگزار می‌شود.علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند برای ثبت نام با شماره تلفن‌های 2262670 و 2262671 داخلی هفت تماس برقرار کنند.

سالاری خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم‌نامه نویسی استان کرمان 17 بهمن ماه در شهرستان بم در قالب جشنواره هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سالاری همچنین از معرفی علیرضا خواجه‌نظامی به عنوان نماینده حوزه هنری در شهرستان بم برای راه‌اندازی دفتر بم خبر داد و ابراز داشت: بازی در فیلم سینمایی زندان 707 و فیلم سرد، تألیف کتاب رفعت نظام، کارگردانی پنج فیلم مستند، برپایی پنج نمایشگاه عکس انفرادی، شرکت در سه نمایشگاه گروهی عکس و تصویرسازی، تدریس فن و هنر قلم‌زنی از مهم‌ترین فعالیت‌های خواجه‌نظامی است.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول