اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جیرفت:

دهه فجر فرصت بازگشت به ارزش‌های نظام است

خبرگزاری فارس: شهردار جیرفت گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت بازگشت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دهه فجر فرصت بازگشت به ارزش‌های نظام است
امان‌الله مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما است که امام امت، آن را رهبری کردند و به فرجام رسانند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کردند.

وی دهه فجر را فرصت بازگشت به ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و افزود: کمترین ثمره این انقلاب، این است که آیین و مکتب حیات‌بخش اسلام، امروز در دل میلیون‌ها انسان ناامید نفوذ و آنان را به نجات خویش از زیر سلطه استکبار امیدوار کرده است.

مختاری بیان داشت: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی حساب‌ شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌‌های این نهاد ابراز داشت: چراغانی میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر و تزیین آن‌ها با پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد اقتدار و پیروزی انقلاب انجام گرفته است.

مختاری عنوان کرد: همچنین پرچم‌هایی در پل‌های «9 دی، صاحب‌الزمان (عج)، شهدای خرمشهر و امام» و خیابان دولت در راستای به تصویر کشیدن اقتدار ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی نصب شده است.

وی اذعان داشت: برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب در پارک ولی‌عصر (عج)، نورباران آسمان در میدان شاهد و پخش بانگ «الله اکبر» در میدان شهرداری به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از جمله برنامه‌های دیگر شهرداری است که با مشارکت شورای اسلامی شهر جیرفت انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول