اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات اسلامی میاندوآب:

دهه فجر دهه تجدید میثاق با رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

دهه فجر دهه تجدید میثاق با رهبری است
حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی اعتمادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم غیور و متدین ایران همچنان قدم در راه اهداف امام و انقلاب می‌گذارند و از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: امسال برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ستاد‌های دهه فجر و کمیته‌های مختلفی در شهرستان میاندوآب تشکیل شده است.

اعتمادی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه فجر گفت: تبلیغات اسلامی در گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در این ایام در نظر دارد که شامل بیش از 100 عنوان برنامه است.

این مسئول تصریح کرد: ویژه برنامه تجلیل از ارتقادهندگان شاخص‌های فرهنگی فردا جمعه 14 بهمن ماه جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری میاندوآب اجرا می‌شود و سخنران این ویژه برنامه وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی است.

وی اضافه کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه 10 شب، 10 مسجد، با هدف تشویق جوانان به حضور فعال‌تر در مساجد به‌عنوان پایگاه دینی جامعه برگزار می‌شود که کرسی تلاوت قرآن کریم، مسابقه حضوری و تجلیل از نمازگزاران فعال از برنامه‌های دیگر است.

این مسئول تاکید کرد: طرح آموزش احکام ویژه بانوان کمتر از 40 سال در هشت دوره آموزشی مختلف توسط موسسات قرآنی و مردمی میاندوآب اجرا شده و تا پایان امسال ادامه می‌یابد.

اعتمادی افزود: همایش‌های تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی، موذنان و مکبران، حافظان حجاب برتر و برگزیدگان مسابقات قرآنی در شهرستان میاندوآب اجرا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب در پایان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه مشترک بین نهادها و ادارات میاندوآب خاطرنشان کرد: یادواره زنان شهیده در راستای تکریم و گرامیداشت زنان و تبیین نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول