اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

سفر احمدی‌نژاد به گیلان برای افتتاح 400 میلیارد تومان پروژه / مرخصی مدیران ‌لغو شد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از سفر رئیس جمهور پس از ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای افتتاح پروژه‌ها به این استان خبر داد.

سفر احمدی‌نژاد به گیلان برای افتتاح 400 میلیارد تومان پروژه / مرخصی مدیران ‌لغو شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی ‌پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری گیلان با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به افتتاح نخستین تله رسوب‌گیر در تالاب انزلی با حضور معاون رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: فضای انسجام و وحدت در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان موضوع تهدیدها و تحریم‌ها را دنبال می‌کنند، افزود: انتخابات مجلس نهم با حضور هوشمندانه و بسیار گسترده مردم برگزار می‌شود.

سعادتی ظرفیت‌های گیلان را بسیار خواند و تصریح کرد: در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی فعالیت‌ها در حال انجام است.

استاندار گیلان با اشاره به جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفری این استان، خاطر نشان کرد: نیمی از جمعیت گیلان در روستاها زندگی می‌کنند.

وی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گیلان را بسیار توصیف کرد و گفت: 550 هزار هکتار جنگل در گیلان وجود دارد.

سعادتی کریدور شمال – جنوب را برای گیلان حائز اهمیت خواند و بیان داشت: گیلان رتبه نخست تولید چای را دارد ضمن اینکه استان‌های مازندران و گیلان 80 درصد برنج کشور را تولید می‌کنند.

مقام عالی دولت در گیلان تولید بیش از 47 هزار تن ماهی در آب‌بندان‌ها را از جمله قابلیت‌های این استان برشمرد و یادآور شد: گیلان با داشتن 900 امامزاده و بقاع متبرکه استانی ویژه است.

وی رشد و تعالی گیلان در تمام بخش‌ها را مدنظر دولت ذکر کرد و ابراز داشت: رعایت مسائل زیست‌محیطی از این امر تفکیک‌پذیر نیست.

 

*سفر رئیس جمهور به گیلان

سعادتی از سفر رئیس جمهور پس از ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای افتتاح پروژه‌ها به این استان خبر داد و اذعان داشت: 400 میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس جمهور در گیلان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان افتتاح 12 هزار و 880 پروژه مسکن مهر را از جمله این طرح‌ها معرفی کرد و افزود: بانک مسکن بالغ بر 900 میلیارد تومان برای مسکن مهر در گیلان هزینه کرده است.

وی به سفر دور چهارم هیئت دولت به گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: ابلاغیه اولیه سفر چهارم هیئت دولت به استان دریافت شده است.

سعادتی بر آمادگی تمام دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: تا پایان دولت دهم باید 100 هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شود و تاکنون به ساخت 55 هزار این واحدها ورود کردیم.

*افراد با درآمد 3 میلیون و 600 هزار تومان خود انصرافی دهند

مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به خود انصرافی بعضی از دریافت‌کنندگان هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: افرادی که بیش از 3 میلیون و 600 هزار تومان درآمد دارند باید خود انصرافی بدهند و برای این امر یک ماه مهلت داریم.

وی خواستار حمایت مدیران از روابط عمومی‌ها شد و بیان داشت: اداره‌ها باید جهش اطلاع‌رسانی داشته باشند.

سعادتی بر ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و یادآور شد: فرمانداران باید در بازار حضور میدانی داشته باشند.

استاندار گیلان به برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گیلان در بهار سال آینده اشاره کرد و ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها طرح‌های خود را باید سریعاً برای این همایش ارسال کنند.

 

*مرخصی تمام مدیران گیلان لغو شد

وی با اشاره به لغو مرخصی تمام مدیران گیلان تا پایان سال جاری، اذعان داشت: به دلیل نزدیکی به انتخابات و پروژه‌های بزرگی که در پیش داریم، مرخصی تمام مدیران استان لغو می‌شود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول