اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

شرکت در انتخابات واجب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن لازم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: شرکت در انتخابات واجب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن لازم است، زیرا آمار انتخابات در دنیا رسمی بوده و برای اثبات وحدت مردم محکمه‎پسند‎تر از شرکت در انتخابات است.

شرکت در انتخابات واجب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن لازم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در همایش ولایت‌فقیه در اندیشه‎های دینی که ظهر امروز در شاهین‎شهر برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه‎هایی که روابط بر ضوابط حاکم شده است، وجود یک ولی‌امر واجب است و چه رهبری بهتر از آیت‎الله خامنه‎ای که شخصیت ایشان هم از امام خمینی(ره) سرچشمه دارد.

وی افزود: در طول تاریخ حاکمان ظالم برای خوشگذرانی بر مردم حکومت می‎کردند و جان و مال مردم را به اسارت می‎گرفتند تا جایی که مردم را برای امیال خود به ستوه آورده بودند.

امام جمعه اصفهان در ادامه بیان داشت: با توجه با این همه تعاریف درباره حکام و قوانین مختلف که در دنیای وجود دارد اما باز هم قانون بد از بی‎قانونی بهتر است، پس بهتر این است که بتوان قانونی جامع و کامل از نوعی که امام خمینی(ره) به وجود آوردند بر کشورهای مختلف دنیا حاکم کرد.

وی ادامه داد: وجود حکومت از واجبات محسوب می‎شود و بر مردم مسلمان تمام جهان واجب است که فردی را برای ولی امری خود انتخاب کنند تا حق مظلوم را از ظالم بستاند و حکومتی علوی بر مردم داشته باشد.

نماینده ولی‎فقیه در اصفهان با اشاره به ایجاد شورای رهبری پس از رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: عده‎ای در آن زمان معتقد بودند که نباید فرد خاصی به عنوان رهبر در جامعه حکومت کند بلکه باید یک شورای رهبری وجود داشته باشد که این مقوله بسیار اشتباهی بود و مثل این است که یک دنیا توسط دو خدا اداره شود.

وی ولایت مطلقه را در رأس بودن رهبر دانست و گفت: رهبری که در جامعه ما ولی امری مسلمانان را برعهده دارد، عادل و متفکر است به گونه‎ای که در زمینه سیاست، فرهنگ و زندگی اجتماعی مردم صاحب نظر است و دارای ایده‎های عالی برای زندگی بشر است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در زمان حاضر دشمن بیشتر از هر زمانی دشمنی کرده است، گفت: دشمن با تجهیزات و نیروهای انسانی بی‎شمار قصد حمله به عقاید و افکار انقلابی ما دارد اما ما انقلاب خود را با عمل و استقامت صادر می‎کنیم.

وی اضافه کرد: ما باید از این انقلاب حراست کنیم، زیرا اگر به این انقلاب صدمه‎ای وارد شود، اسلام صدها سال عقب می‎افتد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان به وابستگی کشورهای عربی به آمریکا اشاره کرد و گفت: زمانی ما تنها توانایی ساخت ساچمه داشتیم اما حالا موشک شهاب می‎سازیم، به طوری که تمام ابرقدرت‎های دنیا از حمله به ایران هراس دارند و حال اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‎داد ما نیز باید هم‌چون آنها وابسته بودیم و برای آب خوردن‎مان هم باید از آنها اجازه می‎گرفتیم اما سران کشورهای عربی سال‎های متمادی زیرسلطه غرب هستند و می‎بینید در آنها پیشرفتی مشاهده نمی‎شود.

وی در پایان از تمام مردم اصفهان خواست تا در انتخابات شرکت گسترده داشته باشند، گفت: شرکت در انتخابات واجب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن لازم است، زیرا آمار انتخابات در دنیا برای وحدت مردم محکمه‎پسندتر از شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول