اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بازرسی انتخابات سیستان ‌و بلوچستان:

انتخابات سالم در گرو رعایت اصول قانون انتخابات است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: از ویژگی‌های بازرسان انتخابات، رعایت اصول قانون انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم است.

انتخابات سالم در گرو رعایت اصول قانون انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین سنجرانی صبح امروز در همایش یک روزه هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در استانداری برگزار شد با تشریح وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات با اجرای صحیح قانون در روند برگزاری انتخابات از اهداف مهم هیئت‌های بازرسی انتخابات است.

وی افزود: تعهد، بی‌طرفی و رعایت امانتداری در امر انتخابات از ویژگی‌های بازرسان انتخابات است که باید در نهایت دقت و با رعایت اصول قانون انتخابات در زمینه برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان بیان داشت: همزمان با آغاز ثبت‌نام انتخابات از سوم دی ماه سال‌جاری، فعالیت هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد که تاکنون تخلف خاصی در استان مشاهده نشده است.

سنجرانی اضافه کرد: انتخابات به عنوان یک رویداد سیاسی و اجتماعی ارمغان انقلاب اسلامی ایران و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که در آن مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

مسئول آموزش هیئت‌های بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان هم در این جلسه، برگزاری انتخابات سالم را بزرگترین اقدام سیاسی و برگ برنده نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر قربانپور با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در ایران از نظر کیفی بهترین انتخابات در سطح جهان است افزود: علی‌رغم پیشرفت تکنولوژی در کشورهای اروپایی، سیستم انتخابات در ایران از نظر لایه‌های نظارتی و اعتقاد اسلامی برگزار کنندگان انتخابات، بهترین انتخابات در سطح جهان است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب با تبلیغات گسترده به دنبال ایجاد خدشه در انتخابات جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره در تلاش هستند افراد منتخب خود را به کرسی مجلس بنشانند و مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند از این رو دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید تلاش کنند تا با حضور حداکثری مردم، انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

در این جلسه قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به هیئت‌های بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشریح شد.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول