اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشمر:

مشارکت در انتخابات قانونمند یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات براساس منویات مقام معظم رهبری یک واجب و تکلیف شرعی است.

مشارکت در انتخابات قانونمند یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدعلیرضا نبوی‌ثالث صبح امروز در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه تاکنون در کشور 30 دوره انتخابات برگزار شده است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این مدت نشان‌ دهنده دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی توانسته با دو بال جمهوریت و مشروعیت به اهدافی که سبب سربلندی و پایداری نظام و انقلاب بوده دست یابد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر با بیان اینکه در این مدت دشمنان خارجی از هیچ کوشش و ترفندی برای مرعوب ساختن و از بین‌بردن این نظام فرو گذار نبودند، ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با حفظ استقلال، تمام توطئه‌های دشمنان را در بحث تحریم‌ها و محرومیت‌ها نقش بر آب کرده است به طوری که نه تنها این تحریم‌ها تاثیر بر این نظام و انقلاب نداشته بلکه سبب سرفرازی جمهوری اسلامی ایران شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه در بحث فتنه 88 و جریانات پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سناریوی از قبل تعیین شده برای ضربه‌ زدن به این نظام از سوی دشمنان خارجی بوده است گفت: فتنه‌گران در سال 88 از مردم ولایت‌مدار ایران شکست سنگینی متحمل شدند.

وی افزود: کینه دشمنان خارجی علیه این نظام و انقلاب افزایش یافت و بر این اساس در تلاشند با ترفندهای متعدد دیگری از فضای انتخابات نهمین دوره مجلس به نفع خودشان بهره‌برداری کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه مسئولان و رسانه‌ها با هوشیاری که دارند نباید از برنامه‌ریزی و سناریوی دشمن غافل شوند، گفت: از مردم می‌خواهم در راستای بیداری اسلامی، پیروزی موفقیت‌آمیز و سربلندی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

نبوی حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از اهداف مجریان انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات قانونمند و عادلانه براساس روال قانونی تعیین شده از فضاسازی و تحمیل فتنه‌ای دیگر جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: با این روند قطعاً اگر فتنه‌ای از سوی دشمن ایجاد شود با انسجام و هم‌دلی ملت در سایه ولایت مطلقه فقیه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به شکستی دیگر برای دشمنان این مرز و بوم تبدیل می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر قانون‌مداری، امانت‌داری و ولایت‌محوری را سه عامل مهم  در تحقق مشارکت حداکثری و رضایت‌مندی مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: انتخابات در حقیقت تجلی شکوه و مشارکت همه جانبه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است و برگزاری انتخاباتی سالم نماد عینی عظمت و اوج نمایش درک مفاهیم ناب اسلامی، انقلابی و اقتدار ملت ایران در راه کسب استقلال و آزادی است.

وی با بیان اینکه براساس جدول زمان‌بندی مراحل اولیه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان موفقیت‌آمیز بوده‌ است، گفت: در این دوره از انتخابات 216 صندوق ثابت و سیار اخذ رأی پیش‌بینی شده است که از این تعداد 89 صندوق در شهرستان کاشمر، 84 صندوق در شهرستان بردسکن و 43 صندوق در شهرستان خلیل‌آباد است.

نبوی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به خوبی می‌توانند زمینه مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات را فراهم کنند ،گفت رسانه‌ها به عنوان بازوی توانمند در انتخابات هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشمر افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات سالم و مردمی‌ است و به طور قطع در این دوره نیز مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول