اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله دری نجف آبادی

نشست علمی کاربردی تبلیغ در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دهه فجر و نزدیک شدن به ایام تبلیغی هفته وحدت، نشست علمی کاربردی تبلیغ در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

نشست علمی کاربردی تبلیغ در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم همزمان با دومین روز از دهه فجر، نشست علمی کاربردی تبلیغ ظهر امروز در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ علمیه قم و با حضور جمعی از طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم برگزار شد.

در این همایش اهمیت این دوره‌ تبلیغی توسط نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله دری‌ نجف آبادی، بیان شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن و تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی آغاز شد، مبلغان اعزامی با اهمیت دوران تبلیغی حساس کنونی آشنا شدند چرا که علاوه بر ایام دهه مبارکه فجر و هفته وحدت، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نزدیک است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان داخلی و خارجی برای این انتخابات، این دوره تبلیغی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در این نشست بیان نعمات جمهوری اسلامی، پیشرفت‌های کشور، تبیین برنامه‌ریزی‌های دشمن و بیان ویژگی‌های نمایندگان صالح و تبیین این موضوعات برای مردم، از جمله راهکارهای مفید برای مقابله با برنامه‌ریزی‌های دشمن معرفی شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول