اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تبلیغات اسلامی صورت گرفت

برگزاری نخستین جلسه طرح شبکه تبلیغ در مدارس سوق

خبرگزاری فارس: به همت نمایندگی فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات شهر سوق، اولین جلسه طرح شبکه تبلیغ با موضوع مهدویت، انتظار و معنویت در دبیرستان حضرت مریم (س) این شهر برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه طرح شبکه تبلیغ در مدارس سوق
به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، امام جمعه این شهر عصر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه حضرت مریم (س) شهر سوق اظهار کرد: مهدویت در نزد ما شیعیان جایگاه و منزلت ویژه‌ای دارد و یکی از مهم‌ترین ابعاد زندگی ما شیعیان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در ادامه بیان کرد: ما باید ضمن افزایش معرفت و شناخت و تکمیل اطلاعات خود در زمینه مهدویت مبلغان خوبی در اقصی نقاط دنیا و در شهر خود باشیم و اجازه ندهیم که افراد سودجو و کوته فکر کوچکترین جسارتی نسبت به موضوع مهدویت داشته باشند.

وی عنوان کرد: افضل اعمال انتظار فرج است که افضل احوال نیست چراکه عمل در انتظار نتیجه اعمال است.

عمرانی‌نژاد تصریح کرد: رویکرد راهبردی و کاربردی شیعیان یک رسالت دارد که همان زمینه‌سازی برای ظهور بوده که یک دنیا حرف و یک دنیا کار دارد.

امام جمعه سوق به ارتباط معنویت، مهدویت و انتظار اشاره کرد و گفت: این سه عامل مکمل همدیگر بوده و بدون وجود هرکدام یکی از آنها ناقص است.

وی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: به همین علت شما باید با تزکیه نفس، تقویت معنویت و جا انداختن آن در جامعه زمینه شناخت و انتظار را فراهم کنید.

عمرانی‌نژاد خطاب به دانش‌آموزان دختر تاکید کرد: توصیه به شما دانش‌آموزان دختر این است که به دلیل رسالت سنگینی که در آینده دارید باید بیشتر مراقبت کنید که از مسیر معنویت و انتظار فرج دور نمانید. 

امام جمعه شهر سوق خاطرنشان کرد: شما باید ضمن تحصیل علم و دانش، معرفت دینی خود را در پرتو معنویت ائمه معصومین کامل کرده و هر دم بر آن بیافزایید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول