اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام گلزاده:

نوآوری تبلیغی نگاه به آینده در بستر حال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاع رسانی و مشارکت‌های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نباید در گذشته بمانیم و در عین حال نیز نباید گذشته را فراموش کنیم، زیرا نوآوری تبلیغی نگاه به آینده در بستر حال است.

نوآوری تبلیغی نگاه به آینده در بستر حال است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام صادق گلزاده با بیان اینکه نوآوری و روزآمدی جزو علائم حیاتی است، تصریح کرد: هر مقوله‌ای که ظرفیت نوآوری نداشته باشد در حال و گذشته باقی می‌ماند.

وی افزود: نماد پیشرفت و تکامل و پرچم حرکت به سوی آینده نوآوری است و حوزه مفهومی فرهنگ و تبلیغ یک ظرفیتی است که چند اصل را باید در خود حفظ کند.

مدیرکل اطلاع رسانی و مشارکت‌های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: اصل اول این است که اصالت محور و بنیادگرا باشد، یعنی ما که دارای فرهنگ و تبلیغ اسلامی هستیم باید اصالت‌های اسلام و اصول و ارکان فرهنگ و تبلیغ که ریشه در سنت اسلام دارد را بتوانیم حفظ کرده و توسعه دهیم.

وی بیان داشت: اصل دوم شرایط حال و اقتضای زمان و مکان در فرهنگ و تبلیغ است و باید به شایستگی تمام بتوانیم اقتضای زمان و شرایط زمانی و مکانی و موقعیت فعلی خود را از هر نظر دریابیم تا بتوانیم برای مردمی که در اکنون به سر می‌برند نقش آفرینی فرهنگی و تبلیغی داشته باشیم.

گلزاده گفت: نباید در گذشته بمانیم و در عین حال نیز نباید گذشته را فراموش کنیم، زیرا نوآوری تبلیغی نگاه به آینده در بستر حال است.

وی خاطرنشان کرد: نوآوری فرهنگی چشم اندازی به آینده در ظرف حال است و البته گذشته کارآمد را باید بتوان به حال و آینده منتقل کرد.

مدیر کل اطلاع رسانی و مشارکت‌های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تعبیری از حضرت امیر(ع) در بحث تربیت گفت: بچه‌های دهه 90 را برای دهه 90باید تربیت کرد.

وی با اشاره به ضرورت اقدام کردن براساس شرایط زمان و مکان اظهار داشت: به اقتضای شرایط و نیاز مخاطب اقدام کردن هم100 درصد حال را دارد و هم ناظر برگذشته است و نظری به آینده هم دارد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول