اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انتخابات مجلس میدان محک ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان از قدرت طوفانی ملت ایران آگاهی دارند و از این‌رو هیچ‌گاه به خود اجازه این حماقت را نمی‌دهند که حتی ما را تهدید جدی کنند.

انتخابات مجلس میدان محک ولایتمداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام محمد کرمی‌راد پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در ایلام، اظهار داشت: دشمن می‌داند که اگر دست از پا خطا کند یا در مرزهای هوایی، دریایی و زمینی جمهوری اسلامی ایران کمترین طمعی انجام دهد بلافاصله با چنان پاسخ کوبنده‌ای مواجه خواهد شد که راه بازگشت و فرار خود را گم کند.
وی ادامه داد: ایستادگی‌ و مقاومت مردم ولایتمدار و وفادار به ایران اسلامی در برابر قدرت‌های شرق و غرب در طول سه دهه گذشته منجر به دستیابی به قله‌های پیشرفت، توسعه و اقتدار این ملت بزرگ شده و امروز نتیجه آن‌ را در انقلاب‌های اسلامی و بیداری کشورهای منطقه به وضوح شاهدیم.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر آمریکا و کشورهای اروپایی یا مزدوران آنها دست از پا خطا کنند، خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز به کربلایی دیگر تبدیل خواهد شد و سربازان دلیر ملت ایران در قوای مقتدر نظامی درس عبرت تاریخی به آنها خواهند داد که در طول تاریخ ثبت و ضبط شود.
کرمی راد با اشاره به پیام اخیر اوباما از آن به عنوان اظهار عجز وی نام برد و گفت: رئیس جمهور آمریکا این پیام را در موضع ضعف و التماس نوشته و ملتمسانه خواستار مذاکره با ایران شده است اما برای اینکه بیش از این تحقیر نشود تهدیدات مضحکی هم کرده که خودش هم به عدم تاثیر آن در ارادت ملت ایران و به ویژه مقام عظمای ولایت آگاه است اما نوشته که چیزی هم گفته باشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا به همه مسائل کشور و جهان احاطه و اشراف دارند و این‌گونه نامه‌نگاری‌ها به محضر ایشان حاکی از پی بردن دشمنان به قدرت تصمیم، نفوذ کلام و تصمیمات معظم‌له در همه ارکان نظام و حتی کشورهای اسلامی است و ما خرسندیم از اینکه دشمن هم به قدرت ولایت پی برده است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: انتخابات میدان محک ولایتمداری مردم و مسئولان است و ملت ایران که همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده این بار نیز سرافراز از این میدان بیرون خواهد آمد.
وی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای تخریب ارکان نظام به ویژه شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان دژ مستحکم و نفوذناپذیر انقلاب اسلامی و نظام است و وجود شخصیت‌های بارز و انقلابی در راس آن به ویژه آیت‌الله جنتی که استوانه تقوا و بصیرت هستند همواره مایه برکت بوده است و ایشان از کسانی هستند که تمام هستی، عمر و زندگی خود را وقف اسلام، نظام و ولایت کرده‌اند و تخریب‌های دشمنان و معاندان در ایشان تاثیری نداشته و ندارد.
انتهای پیام/ر10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول