اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

مجلس نهم باید نماد ولایت‌مداری باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مجلس نهم شورای اسلامی باید سرلوحه و نماد ولایت‌مداری باشد.

مجلس نهم باید نماد ولایت‌مداری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار داشت: ائمه ‌اطهار در راه احیای دین و خدایی زندگی کردن از هیچ تلاشی دریغ نکرده و جان خود را در این راه اهدا کردند.
وی با تأکید بر اینکه عبادتی که در آن اخلاص نباشد هیچ ارزش و جایگاهی در پیشگاه الهی ندارد، افزود: ارزش عمل به درجه اخلاص است و اخلاص برترین ویژگی ایمان تقوا و اخلاق است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات گفت: مردم داوطلبان و مسئولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری، پرشور و سراسر ولایی مردم ایران موجب اعتلای انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان شوند.
صفایی‌ بوشهری از تمام داوطلبان خواست با مراعات قانون در تمام مراحل انتخابات اجازه دهند تا هم مردم انتخاب آگاهانه داشته باشند و هم از هرگونه سوءاستفاده بدخواهان جلوگیری شود تا حوادث تلخ همچون فتنه 88 تکرار نشود.
وی تقوا، ‌اخلاص سیاسی، دیانت، تعهد، کاردانی، وابسته‌ نبودن به کانون‌های ثروت و قدرت، دلسوزی واقعی به مردم و نظام را مهم‌ترین ویژگی نمایندگان مجلس عنوان کرد.
صفایی‌ بوشهری اظهار داشت: مردم و داوطلبان این نصیحت را دارند که نمایندگان واقعی آنها کسانی هستند که جان، روح و مسیرشان ولایت‌مداری است.
امام جمعه بوشهر به روز وقف اشاره کرد و مردم را به سنت حسنه وقف که توشه‌ای برای دنیا و آخرت است، تشویق کرد.
صفایی ‌بوشهری در پایان با اشاره به روز هجرت حضرت محمد (ص) از مکه به مدینه افزود: آموزه‌های هجرت سبب گسترش اسلام شده و نکات آموزنده این حادثه بزرگ در اسلام همواره باید مورد توجه عوام و خواص جامعه باشد.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول