اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 104 میلیارد تومانی

23 پروژه دهه فجر در چالوس کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: 23 پروژه عمرانی و خدماتی دهه فجر در شهرستان چالوس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

23 پروژه دهه فجر در چالوس کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سیدقدیر رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی مرهون دیدگاه‌ها و فعالیت‌های امام راحل (ره) و شهدایی است که در شکل‌گیری و استمرار نظام اسلامی نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره‌) مغز متفکر انقلاب اسلامی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در همه جای دنیا شناخته شده است و عظمت و ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی ایشان شاخص فعالیت‌ها و جریان‌های بزرگ احیا‌ی دینی در جهان اسلام محسوب می‌شود.

رضایی تصریح کرد: ایستادگی و استقامت بنیانگذار جمهوری اسلامی موجبات پیروزی آزادی‌خواهان را در شرایط امروز فراهم کرده و با ایجاد موج بیداری اسلامی دست رد بر سینه همه سلطه‌گران و جبهه استکبار زده است.

نماینده عالی دولت در چالوس با بیان اینکه ابعاد مختلف انقلاب، رویکردهای مردم و شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به برکت اسلام و تلاش‌های امام راحل (ره) به بار نشسته است، تصریح کرد: عناصری از ابتدای انقلاب تلاش کرده‌اند آن را به انحراف بکشانند اما انقلاب مقتدرانه به راه خود ادامه داده و ایده‌های نو را به دنیا عرضه کرده است.

رضایی بیان داشت: به برکت انقلاب ایران اسلامی امروز در همه زمینه رشد چشمگیری داشته و توانسته گام‌های مثبتی را برای شکوفایی و پرورش استعدادهای ایرانی بر دارد تا جایی که جهان حساب ویژه‌ای را برای ایران باز کرده است.

وی در ادامه در باره پروژه‌های قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شهرستان چالوس در ایام دهه فجر افزود: از مجموع پروژه‌ها شش پروژه با اعتبار یک میلیارد و 17 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، هشت پروژه با ارزش اعتباری پنج میلیارد و 850 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی  و 9 پروژه نیز با اعتبار 97 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و بخش خصوصی کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: مرکز بهداشتی درمانی 10تختخوابی مرزن‌آباد با اعتبار اولیه از سفر سوم ریاست محترم جمهوری به ارزش چهار میلیارد ریال در زمین اهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود.

رضایی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهر تازه تاسیس هچیرود نیز در زمین اهدایی از سوی شورای اسلامی این شهر کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار چالوس گفت:  واحد پروار بندی گوساله با اعتبار 274 میلیون تومان شامل سه پروژه در روستاهای بخش مرزن‌آباد برای بهره‌مندی 14 خانوار از این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: همچنین پروژه پرورش بلدرچین نیز در هچیرود نیز با اعتبار 12 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی همچنین از  بهره‌برداری سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی با اعتبار 50 میلیون تومان در چالوس خبر داد.

فرماندار چالوس گفت: رستوران آبو در حوزه گردشگری، سالن ورزشی شهید مرادمرزه در منطقه کلاردشت با اعتبار 340 میلیون تومان، افتتاح مدرسه شش کلاسه  فارابی در چالوس، مقام‌سازی مدرسه توپا ابراهیمی در چالوس و خاتم‌الانبیا در مرزن‌آباد با اعتبار 750 میلیون تومان در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: کارخانه گرانول و نایلون عریض با اعتبار 600 میلیون تومان، شرکت سولار سیستم تولید جارو برقی صنعتی با اعتبار سه میلیارد تومان و منسوجات مشابی بافت با اعتبار حدود 90 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی عنوان داشت: با افتتاح این پروژه‌ها در حوزه صنایع و معادن شاهد اشتغالزایی مناسب در حوزه شهرستان چالوس خواهیم بود.

وی گفت: پل گیل‌کلا با اعتبار 280 میلیون تومان، پل رزان با اعتبار 35 میلیون تومان، آسفالت راه روستایی سرکا به لرگان با اعتبار 250 میلیون تومان، احداث 12 واحد مسکونی در کلاردشت به مساحت 984 مترمربع با اعتبار 384میلیون تومان، احداث سردخانه و انبار مرکزی به مساحت دو هزار متر مربع با اعتبار 296میلیون تومان، احداث کانال زراعی در روستای ذوات شرق با اعتبار 22 میلیون تومان و آبیاری قطره‌ای در روستای میانکی با اعتبار 477 میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی بیان داشت: همچنین هتل آپارتمان ستاره شهر در کلاردشت با اعتبار 700 میلیون تومان و احداث رختکن زمین ورزشی روستای آهنگرکلا با اعتبار 50 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: کلنگ‌زنی آب‌رسانی به منطقه کلاردشت در حوزه روستایی و شهری اعم از تعویض شبکه، انتقال و ذخیره‌سازی آب نیز با اعتبار چهار میلیارد و 400 میلیون تومان در ایام دهه‌فجر انجام  می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تاکید کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح پروژه‌های خوب و زیربنایی در این شهرستان هستیم و تنها شهرستان در استان مازندران محسوب می‌شویم که با اعتبار بیش از 100 میلیارد تومان افتتاح پروژه‌ها را داریم.

وی گفت: این حجم پروژه با چنین اعتباری توسعه زیربنایی و اشتغالزایی خوبی را در شهرستان چالوس فراهم می‌آورد تا مردم بتوانند به برکت انقلاب اسلامی و تلاش خدمتگزاران آنها در دولت از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

رضایی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برگزاری انتخابات و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بوده و مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری خود به امام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب را اعلام می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان انتخابات را از مصادیق تقویت انقلاب اسلامی و اهداف امام و آرمان‌های متجلی در دهه فجر ذکر و خاطر‌نشان کرد: از اوایل سال‌جاری تاکنون مقدمات برگزاری انتخابات در چالوس فراهم شده و راهبرد اصلی نظام و دولت در این انتخابات تلاش برای مشارکت حداکثری و رعایت قانون توسط مجریان است.

وی افزود: با توجه به زورگویی‌های دشمنان انقلاب و تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن بیش از هر زمان دیگری باید به انسجام، همدلی و مشارکت گسترده مردم توجه شود و انتخابات نهمین دوره مجلس زمینه‌ای برای تایید و حمایت از روند انقلاب اسلامی است.

رضایی در پایان گفت: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای با تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌زنند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول