اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دهه فجر صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی و افتتاح 160 پروژه در رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: دهه فجر سال جاری 123 پروژه‌ در رفسنجان افتتاح و 40 طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی و افتتاح 160 پروژه در رفسنجان
سیف‌الله امینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور برکات زیادی برای شهرستان رفسنجان داشت، اظهار داشت: افتتاح فرودگاه بین‌المللی رفسنجان با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان که در قالب دهه فجر بود با حضور رئیس جمهور‌ انجام  شد و بیش از 14 پروژه بزرگ نیز در مس سرچشمه رفسنجان به بهره‌برداری رسید که همه مایه برکت برای شهرستان رفسنجان بود.

وی به ‌افتتاح 807 واحد از یک هزار و 112 واحد مسکن مهر به دست رئیس جمهور اشاره و بیان داشت: در دهه مبارک فجر در کشکوئیه و بهرمان نیز تعدادی مسکن مهر افتتاح می‌شود.

امینی‌زاده با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های مردم برای خانه‌های آپارتمانی است، تصریح کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور در صدد این هستیم که خانه‌های مسکن مهر حتی‌الامکان ویلایی ساخته شود تا مردم از پیمودن پله در امان باشند.

وی به افتتاح پروژه‌های بزرگی در دانشگاه علوم پزشکی‌، آموزش، پرورش و جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: با توجه به خشکسالی‌های زیادی که داشتیم، پروژه‌های زیادی توسط جهاد کشاورزی برای مکانیزه کردن آب و جلوگیری از هدر رفت آن اجرا می‌شود‌ و روش‌های نوینی که جهاد پیاده کرده در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

امینی‌زاده به اجرای شش پروژه در حوزه راه و ترابری، 21 پروژه در زمینه برق و 17 پروژه در دهیاری‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌، اداره کار و تعاون و دانشگاه پیام‌نور هم در دهه فجر سال جاری سهم زیادی دارند که بزرگ‌ترین افتتاح در زمینه دانشگاه پیام‌نور کشکوئیه است و گام بلندی در راستای علم و دانش محسوب می‌شود.

وی از خانه‌دار شدن 93 خانواده مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهه فجر خبر داد و گفت: 123 واحد مسکونی دیگر نیز توسط کمیته امداد در حال ساخت است.

فرماندار رفسنجان از سخنرانی جانانه رئیس جمهور در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان یاد و خاطر‌نشان کرد: رئیس جمهور شهر سرچشمه رفسنجان را به عنوان مرکز اطلاع‌رسانی جهانی قلمداد کرده بود، زیرا سخنرانی ایشان ویژه بود.

وی از ایجاد مراکز آموزشی در محل مسکن‌های مهر خبر داد و اذعان کرد: بنا به دستور رئیس جمهور مراکز آموزشی اعم از دبستان‌، راهنمایی و متوسطه در این مکان‌ها دایر می‌شود. 

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول