اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر امسال

33 طرح در نکا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نکا گفت: در ایام دهه فجر امسال 33 طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال در نکا افتتاح می‌شود.

33 طرح در نکا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

نجاتعلی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال 33 طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال در نکا افتتاح می‌شود.

وی افزود: این افتتاحیه‌ها شامل افتتاح جاده‌های بین مزارع، لایروبی رودخانه‌ها، طرح‌های خودکفایی کمیته امداد، کلنگ‌زنی و افتتاح خانه‌های عالم، افتتاح طرح‌های امور آب و فاضلاب روستایی، کلنگ‌زنی گلزار شهدا و افتتاح طرح‌های آموزش و پرورش است.

وی اظهار داشت: تلاش برای برگزاری باشکوه و رعایت تمام برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز در جشن‌های دهه فجر وظیفه تمام دستگاه‌ها و نیز همه علاقمندان به انقلاب اسلامی است.

سلیمی بیان داشت: بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی، افزایش تنوع در برنامه‌های اجرایی، مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر و گسترش برنامه‌های فرهنگی در شهر و روستا از جمله برنامه‌ریزی‌های دهه فجر امسال است که امیدواریم با قوت دنبال شود.

معاون فرماندار نکا ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است که بر ملت ایران عطا شده و همه باید قدردان آن باشیم و برای افزایش بیداری اسلامی در جهان با تمام توان وارد شویم.

وی گفت: افزایش امید، نشاط و پویایی در میان تمام جامعه به ویژه نسل جوان و تاکید بر لزوم حضور پرشور آنها در راهپیمایی 22 بهمن و نیز انتخابات از جمله مواردی است که مورد نظر و تاکید ما بوده و باید مورد توجه اعضای کمیته‌ها قرار گیرد.

سلیمی ادامه داد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردها و خدمات بزرگ دولتمردان به معرض نمایش گذاشته شود و باید در این رابطه با تمام توان در برگزاری برنامه‌ها، نشست‌های روشنگری، افزایش بصیرت و اعلام عملکردها وارد شویم.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان و تأثیرات آن بر جهانیان است و باید با بهره‌مندی از روحانیان و وعاظ در راستای تقویت بصیرت و افزایش بیداری اسلامی گام برداریم.

انتهای‌پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول