اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته

52 پروژه در میاندرود افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از افتتاح و یا کلنگ‌زنی 52پروژه در این شهرستان در یک‌سال گذشته خبر داد.

52 پروژه در میاندرود افتتاح و کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبر نگار فارس از شهرستان میاندرود، علی رجبی صبح امروز در مراسم نخستین سالگرد ارتقای میاندرود به شهرستان با اشاره به اینکه شعار فرمانداری میاندرود در بدو تاسیس  این بود که هر 15 روز یک پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی کنند، ابراز داشت: با گذشت یک‌سال شاهد کلنگ‌زنی یا افتتاح 52 پروژه بودیم.

وی این میزان پروژه را بیش از دو برابر وعده  داده شده عنوان کرد و گفت: همکاری و هماهنگی دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و شهر سورک در این بخش موثر بوده است.

رجبی در این مورد از افتتاح پنج پروژه در شهرستان میاندرود در پنجشنبه هفته جاری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد از مجموع 17پروژه آماده افتتاح است که به لحاظ اهمیت پروژه‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی در این مورد یادآور شد: بزرگ‌ترین این پروژه‌ها با یک میلیارد و 600 میلیون تومان در بخش گهرباران افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای ارتقاء این شهرستان تصریح کرد: از زمان موافقت ارتقاء میاندرود  به شهرستان تا زمان افتتاح فرمانداری آن تنها دو ماه طول کشید که این نشان از اهمیت این شهرستان برای دولتمردان دارد.

فرماندار میاندرود گفت: در مدت یک‌سالی که از حضورم در این شهرستان می‌گذرد سعی کرده‌ام که پیوسته به مناطق مختلف این شهرستان سرکشی کنم و کمترین روستایی که به آن سر زده‌ام چهار بار میهمان مردم آن روستا بوده‌ام و به بیشترین روستا نیز10 بار سر زده‌ام.

معاون اسبق فرماندار نور با اشاره به حجم گسترده کارهای عمرانی در این شهرستان عنوان کرد: در حال حاضر ساختمان 14 دهیاری یا ساخته شده و یا در حال ساخت است و همچنین طرح هادی در 10 روستا در حال اجراست.

رجبی رابطه خود با خبر نگاران را سازنده عنوان کرد و اذعان داشت: خبرنگاران آزادند که از من انتقاد کنند و من انتقادها را نمی‌خوانم مگر اینکه به مشکلات کار خود پی برده و آنها را رفع کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول