اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خبر داد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از 30 طرح در سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: 30 طرح عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت ایام دهه فجر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از 30 طرح در سردشت
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی عصر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: از این تعداد 12 پروژه در مسیر سردشت، 11 پروژه در بخش میرآباد و تعداد هشت پروژه در مسیر ربط است.

وی افزود: از محل تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه مهر امام (ع) زمینه ایجاد و بهره‌برداری 48 طرح اشتغالزایی در شهرستان سردشت فراهم شده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی روند پیشرفت و توسعه در راستای خودکفایی را در پیش گرفته و همواره به عنوان کشوری مردم‌محور، عدالت‌خواه و توسعه‌طلب در اذهان مردم و جهان نقش بسته به طوری که امروزه سرمشق و الگویی برای تمام جهان شده است.

این مسئول تصریح کرد: با وجود تلاش‌های غرب برای کمرنگ جلوه دادن انقلاب‌های مردمی علیه حکومت‌های دیکتاتوری این جنبش‌ها ثمر داده و شاهد سرنگونی حاکمان زورگو و سردمداران نظام سلطه و سرمایه‌داری هستیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون وحدت امت است و در سایه یکپارچگی ملت ایران بر محور ولایت فقیه و رهبری امام بزرگوارمان، خورشید عالمتاب انقلاب و نظام اسلامی طلوع کرد و روز به روز تشعشعات آن سبب هدایت و بیداری مظلومان و ملت‌های جهان شد.

به گفته وی پیروزی انقلاب اسلامی نغمه آزادی را در تمام جهان طنین‌انداز کرد و سبب شد مردم مظلوم جهان با ندای اسلام‌خواهی به مبارزه با ظلم برخیزند.

فرماندار سردشت در ادامه گفت: از فرصت دهه مبارک فجر و هفته وحدت به خوبی می‌توان برای حضور حداکثری همه اقشار جامعه به ویژه قشر دانشگاهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده کرد.

وی یادآور شد: شور ایران به پاس حاکمیت مردم‌سالاری دینی، انتخابات زیادی را با مشارکت حداکثری مردم پشت سر گذاشته و تجربه فراوانی در برگزاری انتخابات سالم دارد و ملت ایران بر قانونمداری این نظام مقدس به ویژه دولت نهم و دهم واقف هستند.

وی افزود: همانطور که مشاهده می‌کنیم امروزه جرقه انقلاب در اکثریت کشورهای جهان شعله‌ور شده و تمام اینها نشات گرفته از انقلاب خمینی کبیر است که دستاوردها و فضیلت‌های آن دشمنان اسلام و انقلاب را متحیر و هراسان کرده به طوری که در راستای مقابله با این حرکت عظیم و جهانشمول از هیچ دسیسه‌ای دریغ نمی‌کنند. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول