اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر

عملیات کلنگ‌زنی و افتتاح 67 پروژه در نهاوند انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر در شهرستان نهاوند 67 پروژه افتتاح و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.

عملیات کلنگ‌زنی و افتتاح 67 پروژه در نهاوند انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تبیین نقش محوری و اثرگذار حضرت امام در پیروزی و رهبری انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروز ضروری است.

وی به خدمات ارزشمند نظام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها برای مطرح شدن و سربلند شدن حرف داریم بنابراین این موفقیت و پیروزی مرهون رهبری عالمانه حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه و اتحاد کلمه بود بنابراین حفظ دستاوردهای نظام از ضروریات است.

فرماندار نهاوند به افتتاح و کلنگ‌زنی 67 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، مسکن و... در نهاوند در دهه فجر امسال اشاره و تصریح کرد: از این پروژه‌ها 63 پروژه افتتاح و چهار پروژه کلنگ‌زنی می‌شوند که در مجموع حدود 100 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی، اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه شده است که 71 میلیارد تومان به پروژه‌های قابل افتتاح و 30 میلیارد تومان به پروژه‌های کلنگ‌زنی شده اختصاص یافته است.

وی با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترین پروژه‌های این ایام از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری نهاوند با 9 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اضافه کرد: همچنین در این ایام به 13 روستا گازرسانی می‌شود و منازل روستاییان از این نعمت گرم می‌شود.

زارعی‌کوشا به ایجاد اشتغال برای 170 نفر از محل افتتاح پروژه‌های دهه فجر در نهاوند خبر داد و افزود: افتتاح مسکن 16 واحدی پزشکان، افتتاح 905 واحد مسکن روستایی و 450 واحد مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر در این ایام را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در نهاوند ذکر کرد.

وی بیان داشت: در مجموع برای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های دهه فجر 20 کمیته مختلف کار برگزاری بیش از 400 برنامه مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و ورزشی را در این شهرستان بر عهده دارند.

فرماندار نهاوند دیدار با امام جمعه، تجلیل از خانواده شهدا، اهدای خون، ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی، برپایی نشست‌های مختلف سیاسی و مسابقات مختلف ورزشی را از برنامه‌های این دهه خواند و خاطرنشان کرد: از بزرگ‌ترین پروژه قابل کلنگ‌زنی این دهه شرکت تولید قطعات خودرو در نهاوند است که برای آن بیش از 31 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول