اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 37 پروژه عمرانی در دیلم

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: در ایام الله دهه فجر 24 پروژه در این شهرستان افتتاح و 13 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 37 پروژه عمرانی در دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ماشاءالله احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه عمرانی 58 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، ارتباطات، فرهنگ و هنر، آموزشی و بهداشتی، تربیت‌بدنی و صنعت اجرا می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر دیلم با اشاره به خدمات دولت در بخش‌های مختلف در طول دولت دهم گفت: اتوبان گناوه به دیلم 270 میلیارد ریال اعتبار داشته است که با بهره‌برداری از آن شاهد انقلابی عظیم در حمل و نقل خواهیم بود.

وی با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مردم در انتخابات ناامیدی در دل دشمنان را به همراه دارد و مسئولان با حضور در کنار مردم این ناامیدی در دشمنان را بیشتر می‌کنند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: انقلاب اسلامی که با حرکتی خودجوش و مردمی به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت تمام معادلات و برنامه‌ریزی استعمارگران در دنیا را به‌ هم زد.

احمدی اظهار داشت: دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن در مقایسه با سال‌های گذشته از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌توان از آن تمرینی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاد کرد. 

وی بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی دستاوردهای مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید پر محتوا بوده و با مضامین فرهنگی و اسلامی برگزار شود.

فرماندار دیلم به اجرای باشکوه برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان همچون سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: فضاسازی شهر باید به‌گونه‌ای بشود تا بیانگر دهه فجر باشد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول