اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی100 پروژه عمرانی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: به مناسبت دهه‌ فجر 100 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در شهرستان تنگستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی100 پروژه عمرانی در تنگستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام فرخنده دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوعی دیگر برای ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند در تاریخ پرفراز و نشیب کشور به شمار می‌رود.

وی به حماسه‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های دانش‌آموزان در 13 آبان 57 اشاره کرد و افزود: هر چند قیام سیزده آبان، به شهادت عده زیادی از دانش‌آموزان انجامید، ولی آغازی برای قیامی گسترده‌تر و حرکت فراگیرتری شد که پس از اندک زمانی، طومار سیاه دودمان پهلوی را در آتش خشم ملت فرو برد.

زارع یادآور شد: تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ نظام‌های سلطنتی مستبد در ایران برای منافع خود حقوق ملت را زیر پا می‌گذاشت ولی حضرت امام رضوان‌الله تعالی‌علیه با توکل بر خدا و با نیروی مردم انقلابی ریشه آن را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان به وجود آوردند.

وی ادامه داد: آنچه طی گذشت سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی واکنش غرب علیه ایران را برانگیخته و اخیراً نیز با تحریم‌های اقتصادی توطئه‌ای جدید را علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کرده‌ است، همین ظرفیت تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و خیزش مجدد فرهنگ و تمدن اسلامی برگرفته از روح انقلاب در سطح جهان است.

فرماندار تنگستان به پیشرفت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با پیشرفت‌های چشمگیری که پس از انقلاب اسلامی به ویژه در چند سال اخیر با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با تلاش‌های دولت خدمتگزار ایجاد شده آینده نویدبخشی در انتظار است که بنیادهای معادلات سیاسی اجتماعی جهان را متحول می‌کند.

وی همچنین به تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان تنگستان پرداخت و اعلام کرد: به مناسبت این ایام فرخنده قریب به 100 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در شهرستان تنگستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

زارع همچنین برگزاری ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز استان و دومین جشنواره استانی بازی‌های بومی و محلی و جشن‌های ویژه میلاد پیامبر(ص) را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول