اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

دفاع فرهنگی از الزامات مبارزه با جهان استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر درباره مبارزه با جنگ نرم جهان استکبار علیه ایران، دفاع مقدس فرهنگی را از الزامات مبارزه با جهان استکبار دانست.

دفاع فرهنگی از الزامات مبارزه با جهان استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار فعالان حلقه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان بوشهر با بررسی و بیان مسائل تاریخی از صدر اسلام تا زمان طاغوت در ایران و انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در مقابل جبهه دین‌مدار همیشه جبهه دین‌ستیز با برنامه‌های ضد دینی وجود داشته است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: جبهه دین‌ستیز به دنبال از بین بردن روح انقلاب و اسلام از تمامی کشورهای انقلابی و اسلامی است.

وی اضافه کرد: در زمان طاغوت و شاه، حکومت به ظاهر ایرانی بود ولی منبعث از افکار جهان استکبار بود که موجب خودباختگی علمی، فرهنگی و گرفتن روح ابتکار و اختراع از جوانان ایران با تمام دانایی و اطلاعاتی بود که ایرانیان داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار بعد از جنگ سخت علیه ایران که با شکست مواجه شد، جنگ نرم را با تمام قدرت در عرصه ترویج بی‌دینی، بدحجابی و بی‌حجابی، با گرفتن روح معنویت و فرهنگ از جوانان ایران آغاز کرده است.

امام جمعه بوشهر در ادامه از اهداف جنگ نرم، به از بین بردن ایمان دینی، نابودی اخلاق، عدم وجود ارتباط میان امت و رهبری و دلسردی و جدایی مردم از انقلاب اشاره کردند.

وی در ادامه مبارزه با جنگ نرم جهان استکبار علیه ایران، دفاع مقدس فرهنگی را از الزامات مبارزه با جهان استکبار دانست.

صفایی‌بوشهری گفت: طرح صالحین و ایجاد حلقه‌های منظم و دانش‌بنیان با نگاه ولایی، از بهترین راه‌های دفاع مقدس فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: طرح صالحین باید همراه با غنی‌سازی محتوایی با مدیریت دانش بنیان باشد.

صفایی بوشهری بیان داشت: طرح صالحین آغازی برای سازماندهی صالحین در کنار مهدی آل محمد(عج) است.

وی در پایان بیانات خود با بیان اینکه اعضا و مسئولان طرح صالحین مانند رزمندگان دفاع مقدس نظامی باید جدیت و کوشش داشته باشند، خاطر نشان کرد: ما مردم ولایتمدار استان بوشهر هیچ‌گاه رهبر خود را تنها نمی‌گذاریم و ولایتمداری نسبت به رهبر معظم انقلاب، آغاز ولایتمداری به امام زمان(عج) است.

صفای‌بوشهری با اشاره به دوران پیامبر و بررسی مسائل تاریخی آن زمان اظهار داشت: همیشه در مقابل جبهه دین‌مدار، جبهه دین‌ستیز وجود داشته است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول