اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

استکبار جهانی در آستانه سقوط قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی در آستانه سقوط قرار گرفته است.

استکبار جهانی در آستانه سقوط قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در ویژه برنامه دهه‌فجر مدرسه خاتم‌الانبیا بابل اظهار داشت: باید برای ارزانی داشتن تمام نعمت‌های فردی و اجتماعی شاکر خداوند باشیم که نعمت حکومت اسلامی از مهم‌ترین این نعمت‌ها است.

وی افزود: استقرار حکومت الهی از مهم‌ترین آرزوهای ائمه‌اطهار(ع) در طول تاریخ بوده که بعد از شهادت امام حسن عسگری(ع) این آرزو به شکل قوی‌تری جلوه می‌کند چرا که مردم از نعمت حضور مستقیم امام زمان(عج) محروم ماندند.

روحانی بیان داشت: آرزوی ائمه(ع)، پیوند بین مردم و امامان معصوم(ع) بوده است که متاسفانه در طول تاریخ دشمنان با فراهم کردن شرایطی مانع تحقق این امر شدند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: امام راحل تلاش کردند تا این آرزو در جامعه محقق شود اگرچه همه آرمان‌های ما محقق نشد اما همان مقداری که انجام شد برکات فراوانی برای جامعه ما به ارمغان آورد.

وی افزود: ائمه(ع) به دنبال حاکمیت تقوی در جامعه بودند اما دشمنان با شهادت آنها مانع از این کار شدند و جامعه را از برکات الهی محروم کردند اما امروز این حکومت اسلامی با تلاش و زحمات ائمه اطهار در اختیار ما است.

روحانی بیان داشت: آنچه که امروز ما در جامعه از آن برخوردار هستیم میراث ائمه(ع) بوده و انقلاب ما نیز میراث‌دار اسلام نابی است که ائمه در حیات خود تلاش کردند از آن حفاظت کرده کنند.

وی افزود: ایام‌الله دهه‌فجر تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فرصتی است تا آرمان‌های گذشته را بازسازی کرده و اجازه ندهیم بر آن غبار غفلت و فراموشی بنشیند و به دنبال آن ناسپاسی رخ دهد.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دین باید در قالب حکومت در جامعه اسلامی تحقق یابد، بیان داشت:اقدام رهبرکبیر انقلاب طوفان عظیمی بود که هر ساله گسترده‌تر و قدرتمندتر می‌شود و امروز شعاع این طوفان سبب بیداری اسلامی شده است.

وی گفت: اگرچه استکبار مقاومت می‌کند ولی به زودی شاهد خرد شدن گردن این گردنکشان و سقوط آنها و حاکمیت خداوند در زمین خواهیم بود.

انتهای‌پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول