اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس خبر داد

افتتاح سلف ‌سرویس دانشکده پیراپزشکی فردوس/ فعالیت 74 دانشجوی کارشناسی اتاق عمل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس گفت: در حال حاضر تعداد 74 دانشجوی دختر و پسر در رشته کارشناسی اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس مشغول به تحصیل هستند.

افتتاح سلف ‌سرویس دانشکده پیراپزشکی فردوس/ فعالیت 74 دانشجوی کارشناسی اتاق عمل
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس در مراسم افتتاح سلف ‌سرویس دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس اظهار داشت: این سلف سرویس با ظرفیت بیش از 100 نفر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی اکبر اسماعیلی اعتبار هزینه شده برای احداث سلف سرویس و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی فجر و توحید را بیش از 60 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 74 دانشجوی دختر و پسر در رشته کارشناسی اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس مشغول به تحصیل هستند.

اسماعیلی برخورداری از سالن مطالعه، وایت‌برد هوشمند، سایت دانشگاهی، خوابگاه توحید ویژه دانشجویان دختر و خوابگاه فجر ویژه دانشجویان پسر و سلف سرویس را از جمله امکانات دانشکده پیراپزشکی شهرستان فردوس عنوان کرد.

رئیس دانشکده پیراپزشکی فردوس با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: آنچه انقلاب اسلامی طی 30 سال گذشته به ما آموخته ایثار و از خودگذشتگی است و ترقی و پیشرفت جامعه بدون این حس مقدور نیست.

وی یادآور شد: وجود روحیه ایثار و از خودگذشتگی در نیروهای انقلابی و ادارات مربوطه سبب ارتقای آموزش عالی شده ‌است.

امام جمعه شهرستان فردوس نیز با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در علوم پزشکی گفت: امروز با توجه به موفقیت‌های چشمگیر پزشکان ایرانی در علم پزشکی، کمتر نیازی به اعزام بیمار به خارج از کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجدالدین حسینی افزود: توجه به مسائل دینی برای همه اقشار جامعه ضروری است ولی بیش از همه توجه به امور دینی برای جامعه پزشکی بسیار مهم‌تر است.

وی تصریح کرد: در جامعه پزشک، مهندس و معلم زیاد است ولی باید بیش از آنکه یک پزشک بود، یک انسان متعهد و با تقوا بود و امروز آنچه پزشکان ما باید مورد نظر داشته باشند، تقوا و توجه به نماز شب است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول