اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

افتتاح 55 طرح عمرانی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح 55 طرح عمرانی بزرگ در این شهرستان طی ایام‌الله مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 55 طرح عمرانی در دهه فجر
علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: طبق سنت حسنه‌ سال‌های گذشته بخشی از پروژه‌های عمرانی که نیازها و خواست‌های مردم را برآورده می‌کند، در برنامه‌های مختلف دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: امسال نیز فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برنامه‌ریزی لازم برای افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در ایام‌الله مبارک فجر را انجام داده و در این دهه 55 طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

* 250 میلیارد ریال برای اجرای 55 طرح بزرگ عمرانی

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های فوق بالغ بر 250 میلیارد ریال بود که از طریق بودجه استانی و ملی تامین شد.

حدادی افزود: ما در اجرای طرح‌های فوق چند موضوع را در اولویت قرار داده و مهمترین آنها رفع مشکلات مردم و هم‌چنین اشتغال‌زایی برای جوانان شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای بیش از 200 جوان ساوجبلاغی کار ایجاد می‌شود که خبر خوش آن در ایام‌الله دهه مبارک فجر به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: هم‌چنین این طرح‌ها به صورتی در اولویت قرار گرفتند که دربرگیری بالایی داشته و بهره‌برداری از این 55 طرح موجب می‌شود که حداقل 60 هزار نفر از آن استفاده کنند.

* آمادگی مردم ساوجبلاغ برای حضور در راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن

حدادی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: از حدود یک هفته قبل گروه‌ها و انجمن‌های مختلف مردمی به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هنرمندان و ورزشکاران با ستاد بزرگداشت دهه فجر در ساوجبلاغ تماس گرفته و آمادگی خود را برای حضور در برنامه‌ریزی‌ها و تدارک برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.

حدادی افزود: ما از این مردم سئوال می‌کنیم که به چه علت امسال با این شور و شوق آماده برگزاری راهپیمایی هستید که در پاسخ به شرایط حساس ایران در عرصه بین‌المللی اشاره می‌کنند.

وی در پایان گفت: مردم ما معتقدند که در حال حاضر و با توجه به افزایش تهدیدهای غرب، باید با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی داده شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول