اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح 194 کلاس درس در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در دهه مبارک فجر امسال 27 پروژه آموزشی با 194 کلاس درس افتتاح می‌شود.

افتتاح 194 کلاس درس در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی سمرقندی عصر امروز در نخستین روز از بزرگداشت دهه فجر در جمع دانش‌آموزان شاهد ارومیه اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها 6 هزار و 800 دانش‌آموز استان از فضای استاندارد آموزشی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 128 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول اضافه کرد: دستاوردهای بسیار با ارزشی در طول سی و سه سال گذشته به برکت پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده و پیشرفت‌های علمی و درخشش نخبگان ایرانی در جهان یکی از مهم‌ترین این دستاوردها است.

سمرقندی تصریح کرد: دانش‌آموزان حافظان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و تلاش و همت آنان در عرصه‌های علم و دانش باید همسو با این هدف باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با شناخت ابعاد انقلاب اسلامی در رشد و شکوفایی نظام سهیم باشند.

سمرقندی با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در به ثمر رسیدن انقلاب مهم بود، اظهار کرد: 12 بهمن روزی تاریخ‌ساز برای ملت ایران است چرا که با حضور و آگاهی خود عزت و اقتدار انقلاب و نظام را در دنیا به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: تمام دانش‌آموزان باید دست در دست مسئولان تمام سعی و کوشش خود را در نیل به اهداف پیش‌بینی شده در افق 1404 معطوف کرده و با تلاش خود هر روزی که می‌گذرد بر افتخارات خود در صحنه‌های جهانی بیفزایند.

به گفته این مسئول دانش‌آموزان در اعتلای ایران اسلامی همواره نقش موثری دارند و با علم‌آموزی می‌توانند در این زمینه گام‌های موثری بردارند.

وی با تاکید بر این که باید نسل جوان امروز را با آرمان‌های امام راحل و شهدا آشنا کرد، اظهار داشت: دانش‌آموزان ما نیز باید همواره هوشیار باشند و در زمینه کسب علم و دانش بکوشند.

سمرقندی گفت: در استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی جاری افزون بر 538 هزار دانش‌آموز در 5 هزار واحد آموزشی با 24 هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول