اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت ایام خجسته دهه فجر

نمایشگاه جایگاه اسب اصیل در آبادان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس:مدیرجهاد کشاورزی آبادان گفت: به‌مناسبت ایام خجسته دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه جایگاه اسب اصیل در آّبادان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه جایگاه اسب اصیل در آبادان افتتاح می‌شود
سیدمحمد ادریس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در بهمن‌ماه سال 57، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود.

وی افزود: قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب‌هایی سرشار از عشق و ایمان در بهمن‌ماه با رهبریتی بزرگ به وقوع پیوست.

مدیرجهاد کشاورزی آبادان تصریح کرد: امام پس از سال‌ها دوری از وطن، قدم بر خاک گلگون میهن گذاشت و آزادی و استقلال را نصیب امتی خداخواه کرد.

به گفته وی امام آمد و عظمت، شرافت و افتخار به همراه آورد و تجدید حیات مستضعفان و خشنودی حضرت ولی‌عصر، مهدی موعود(عج) را نوید داد.

ادریس‌پور با گرامیداشت این ایام خجسته تدارک برنامه‌هایی را در شهرستان توسط این اداره خبر داد.

وی ادامه داد: دیدار با امامان جمعه، آغاز مسابقات فوتبال روستایی، رژه موتورسواران، غبارروبی مزار شهدا در روستا و کاشت نهال در مناطق مختلف شهر و روستاهای منطقه از جمله برنامه‌های در دستور کار این اداره در این ایام است.

مدیرجهاد کشاورزی آبادان عنوان کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه بادبادک‌ها و غذاهای سنتی، افتتاح نمایشگاه جایگاه اسب اصیل عرب، مسابقه طناب‌کشی، دو و میدانی و پیاده‌روی، شب شعر، افتتاح واحد صندوق اعتبار روستایی بانوان و برگزاری جشن میلاد پیامبر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این سازمان در شهرستان است.

وی اشاره کرد: این اداره در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان و زمینداران روستا و شهر آبادان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

ادریس‌پور در پایان به اعلام اینکه باید ایام دهه فجر را هر ساله پررنگ‌تر نشان داد، گفت: امیدواریم در این راستا شاهد تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی شهرستان با یکدیگر باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول