اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مجلس کارآمد نتیجه انتخاب کاندیدای اصلح است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم موجب مجلسی کارآمد و توانمند خواهد شد.

مجلس کارآمد نتیجه انتخاب کاندیدای اصلح است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسن رجبی بعد از ظهر امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه که در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در پرتو حضور گسترده مردم و انتخاب فرد اصلح است که مجلسی کارآمد، توانمند و پیرو خط ولایت فقیه تشکیل خواهد شد.

وی به توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: تحریم و تهدید حربه کهنه و پوسیده استعمار است که به وسیله آن سعی در کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف دارد.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، این حرکات دشمن ناشی از عجز و ناتوانی آنان در مقابله با اراده ملی و غیرت دینی مردم ایران است.

رجبی با بیان اینکه مردم ایران این بار نیز با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای، برنامه‌ریزی اشتباه دشمنان را درهم خواهد کوبید، افزود: وقت آن رسیده است که دشمنان انقلاب اسلامی ایران با نگاهی به الگوپذیری جهان اسلام از این انقلاب و موج بیداری اسلامی، حقیقت ایران اسلامی مقتدر را بپذیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز در این مراسم با اشاره به آمادگی بسیجیان این شهرستان برای مقابله با تهدید سخت و نرم دشمنان انقلاب اسلامی، اظهارداشت: مردم بسیجی قروه اوج این آمادگی را 12 اسفندماه در عرصه انتخابات مجلس نهم به نمایش خواهند گذاشت.

جعفر کاوه خاطرنشان کرد: ملت همیشه در عرصه ایران اسلامی با حضور یکپارچه و چشمگیر خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر عظمت و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد و تراژدی‌های دشمنان را برهم خواهند زد.

در ادامه این محفل بیانیه پیشکسوتان عرصه جنگ و جهاد شهرستان قروه در اعلام حمایت از دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی قرائت و حاضران با سردادن تکبیر مفاد آن را تایید کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول