اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

امروز کشور ایران در موضع برتر قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: امام خمینی(ره) پیامبرگونه بود و همچنان که پیامبران جامعه مرده بشری را زنده کردند، امام نیز این کار را انجام داد و با این مهم امروز کشور ایران در موضع برتری قرار گرفته است.

امروز کشور ایران در موضع برتر قرار گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در مزار شهدای شهرستان فردوس اظهار داشت: امام و شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی افزود: امام هنگامی به ایران آمد که فضای کشور، فضایی پر از تاریکی، ‌استبداد، استکبار، وابستگی و حاکمیت ارزش‌های طاغوتی و غرب بود و با آمدن امام این فضای ظلمانی تبدیل به فضایی نورانی شد.

امام جمعه شهرستان فردوس تصریح کرد: شهدا تبعیت از امام راحل را در عمل با شهادت خود نشان دادند و امروز همه ما باید تابع ولایت باشیم و حق بزرگی که امام و شهدا بر گردن ما دارند را ادا کنیم.

حسینی یادآور شد: امروز در شرایطی دهه فجر را آغاز می‌کنیم که کشور ایران در موضع برتری قرار گرفته و در صحنه بین‌الملل نیز در برابر فشارها و توطئه‌های دشمن فعال عمل کرده است.

وی گفت: زمانی در برابر دشمن منفعل عمل می‌کردیم اما امروز چنین نیست و اگر اعلام می‌کنند که نفت ایران را از شش ماه آینده تحریم می‌کنند، نمایندگان ما تصمیم می‌گیرند که از هم اکنون به اروپا نفت صادر نکنند.

حسینی افزود: تنها نظامی که گفتمان عدالت، ظلم‌ستیزی، صلح و مهرورزی از آن به جهان صادر می‌شود ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: افتخار بزرگی نصیب مسئولان نظام اسلامی شده است که در چنین نظامی عهده‌دار مسئولیت هستند از این رو باید با انجام وظیفه در راستای عزت و اقتدار میهن اسلامی تلاش کنیم.

در این مراسم مسئولان شهرستان فردوس با عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان در روز 12 بهمن ماه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول